به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در رزمایش طرح امدادی نوروزی استان البرزافزود: دراجرای طرح نوروزی تمام دستگاه های امدادی درکنارماموران پلیس راه به امنیت و آسایش مسافران کمک می کنند.
وی اضافه کرد: البرز به عنوان شاهراه ارتباطی 14 استان کشور از اهمیت ویژه ای برخودار است که مسئولت دستگاه های اجرایی را بیشتر کرده است.
محمدیان گفت: علاوه بر ماموران پلیس راه از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران آماده شده اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی ازبرنامه های پلیس راه البرز کنترل محسوس و نامحسوس در جاده های اصلی و پرتردد است و تخلفات حادثه ساز ازجمله سرعت و سبقت غیرمجاز نیز رصد می شود.
فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد گفت: درطرح نوروزی امسال بیش از 110 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روان سازی ترافیک و کنترل ترافیکی را برعهده دارند.
محمدیان افزود: این تیم هاشامل 5 دستگاه موتورسیکلت، 5 تیم نامحسوس، 7 تیم کنترل عملیات ترافیکی و بقیه تیم های پلیس راه و سایر نیروهای کمکی انتظامی است.
وی گفت: این تیم ها در 7 پاسگاه ثابت پلیس راه و 2 پایگاه سیار مستقر هستند.
روزانه به طورمیانگین 770 هزارخودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز عبورمی کنند.

*** آمادگی فوریت های پزشکی البرز درطرح نوروزی 98
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز نیز دراین آیین گفت: برای سرعت دهی در امر خدمت رسانی و افزایش امنیت خاطر مسافرین ،69 واحد عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان و اماکن پر تردد مستقر شدند.
دکتر مهرداد بابایی افزود: مرکز اورژانس115 البرز با برخورداری از یک فروند بالگرد تخصصی اورژانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس ، 62 دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس و نیز حدود 500 نفر نیروی کارشناس فوریت های پزشکی آماده خدمات درمانی و پیش بیمارستانی به مسافران نوروزی و ساکنان البرز است.
وی اضافه کرد: اتوبوس آمبولانس های این مرکز برای تسریع در ارائه خدمات فوریت های پزشکی به بیماران و مصدومان احتمالی و همچنین ارتقاء ایمنی راه ها و به منظور ایجاد اطمینان خاطر در جاده پر تردد کرج چالوس و اتوبان کرج قزوین مستقر خواهند بود.
وی افزود: همچنین این مرکز در 6 نقطه از استان ایستگاه سلامت شبانه روزی دایر کرده و آماده ارائه خدمات درمانی می باشد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز از مردم البرز و مسافران نوروزی خواست در زمان نیاز با شماره 115 تماس برقرار کنند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.