به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: دراجرای طرح نوروزی تیم های خودرویی ، موتور و پاس پیاده روزانه در معابر شهری خدمات رسانی خواهند داشت.
وی اضافه کرد: در اجرای طرح نوروزی ایستگاه های ثابت و سیار و همچنین چادرهای راهنمای نوروزی برپا شده که مسافران درصورت نیاز می توانند به این ایستگاه ها مراجعه کنند.
شرق گفت : در پنجشنبه آخر سال نیز ماموران پلیس راهور برای تسهیل امور داخلی شهرهای استان به ویژه در اطراف امام زاده ها، گلزار شهدا و بهشت سکینه مستقر می شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان داشت: پس از شروع سال جدید نیز تیم های پلیس راهور درمناطق مختلف ورودی به استان به ویژه درجاده ورودی جاده کرج - چالوس ، بلوار خلج آباد، خط چهارحصار و میدان امیرکبیر مستقرخواهند شد.
شرق افزود: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با حداکثر توان در این ایام برای روان سازی ترافیک و تسهیل درعبور و مرور فعالیت می کنند.
وی یادآورشد که دراجرای طرح نوروزی با هرگونه تخلف رانندگی که سبب تصادفات احتمالی می شود پلیس به شدت برخورد می کند.

*** عابران پیاده بیشترین سهم آمارتصادفات فوتی البرز
رئیس پلیس راهور البرز دربخش دیگری ازسخنان خود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 78 نفر درمعابر شهری این استان براثر حوادث رانندگی جان خود را ازدست دادند که بیش از 74 درصد آنان عابران پیاده بودند.
وی افزود: امسال درمجموع تصادفات فوتی درمعابر درون شهری 6 درصد کاهش داشت و در بخش تصادفات جرحی 26 درصد کمتر از پارسال بود.

***فعالیت دوربین ثبت تخلف در معابر درون شهری کرج
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از فعال سازی دوربین های ثبت تخلف در معابر درون شهری شهرستان کرج خبرداد.
شرق افزود: مدتی فعالیت دوربین های ثبت تخلف این استان متوقف شده بود که دوباره با حضور نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز راه اندازی شده است.
وی بیان داشت: با راه اندازی این دوبین ها تخلف رانندگان ثبت و بلافاصله از طریق پیامک به رانندگان ارسال می شود.

*** راه اندازی سیستم ردیاب پلیس راهور البرز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از مجهز شدن خودروهای پلیس راهنمایی و رانندگی این استان به سیستم ردیاب خبر داد.
شرق افزود: با تجهیز این سیسم رد یاب ماموریت پلیس راهور را برای پیشبرد ماموریت ها یاری خواهد کرد.
طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تا 18 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.