به گزارش ایرنا، ناصر مقدم روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: جشنواره داستان های بومی و ایرانی استان البرز با همکاری موسسه فرهنگی سپهر مهر و ماه و انجمن نویسندگان کرج با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: محور مسابقه این جشنواره در 2 بخش داستان های البرز و داستان های ایران است که در بخش البرز، داستان هاباید با موضوعات مرتبط با استان، شهرهای این استان و ویژگی های تاریخی،جغرافیایی مکان ها و اشخاص و هم زیستی اقوام مختلف ایرانی در گستره البرز باشد.
مقدم گفت: دربخش داستان ایران ، داستان ها با موضوع آزاد ولی با استفاده از عناصر و مولفه های ایرانی در زندگی انسان ایرانی با بهره بردن از روش های روایت قصه ها و حکایت و داستان های ایرانی، زبان، فضا سازی و شخصیت پردازی و مضمون هایی که بومی مناطق و قومیت ها و شهرهای ایران باشد، نوشته شوند.
وی با بیان اینکه آثار ارسالی نباید در کتابی منتشر یا در جشنواره های دیگر برگزیده شده باشند اظهار داشت: مهلت ارسال اثر 15 اردبهشت 98 و اختتامیه این جشنواره 28 اردیبهشت روز بزرگداشت خیام است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.