به گزارش ایرنا، علی درویش پور روز شنبه در نشست هماهنگی و استقبال از سفرهای نوروزی البرز افزود: شرایط اقلیمی البرز ممتاز بوده و باید جاذبه ها و ظرفیت های آن را به گردشگران بشناسانیم.
وی ادامه داد: نوروز فرصت مناسبی برای بهره مندی از این ظرفیت های قابل توجه در البرز است که با پیش بینی تدابیر ویژه می توان از آن بهره کافی را برد.
درویش پور تاکید کرد: با برنامه ریزی منسجم لازم است بهترین خدمات را به مسافران نوروزی برای بهره مندی از ظرفیت های گردشگری این استان ارائه داد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران در تعطیلات نورزی باید تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از بروز هرنوع حادثه احتمالی صورت گیرد.
درویش پور با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: پیش بینی افزایش سفرهای داخل کشور و لغو سفرهای خارجی به دلیل شرایط اقتصادی کشورمی شود که از هرحیث برای پذیرایی از مسافران نوروزی باید آماده شد.
وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش ها البرز نوروز گذشته پذیرای حدود 35 میلیون مسافر عبوری بوده که درصورت استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری می توان این فرصت بهره کافی را برد.
وی ادامه داد: کمیته های تخصصی فعال شده در حوزه گردشگری بصورت مستمر مورد پیگیری قرار می گیرند و ارایه بهترین خدمات به مسافران نوروزی دردستور کار است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.