به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری افزود: برخی روزهای هفته 2 سورتی پرواز در خرم آباد انجام می شود اما در این شرایط نیز مدیران از پروازها استقبال نمی کنند.
وی اظهار داشت: مدیران دستگاههای استان به جای استفاده از خودروی دولتی، راننده و هزینه های سوخت باید با استفاده از پروازهای فرودگاه ماموریت و تردد داشته باشند.
وی تصریح کرد: خطوط هواپیمایی شرکت های اقتصادی هستند که در صورت نبود مسافر، پروازهای خود در فرودگاه خرم آباد را لغو می کنند و این درحالیست که هواپیمایی با ظرفیت 90 نفر تنها 20 تا 25 نفر در مسیر خرم آباد - تهران و بالعکس مسافرگیری دارد.
استاندار لرستان گفت: احساس می شود برخی از شرکت های هواپیمایی از نبود مسافر در مسیر خرم آباد - تهران نگران هستند و مدیران باید تلاش کنند بخشی از صندلی های خالی هواپیماها در این مسیر پر شود.
خادمی همچنین با تاکید بر اجرای مصوبات ستاد خدمات سفرهای نوروزی گفت: همه دستگاه های عضو ستاد باید وظایف خود را مطابق با کمیته های تخصصی انجام دهند چراکه پیش بینی می شود امسال حجم خوبی از مسافرت ها به غرب کشور و لرستان اختصاص یابد.
وی افزود: باید علاوه بر مهمان نوازی مناسب از مسافران نوروزی، اقدام اساسی برای بهره برداری از اقتصاد گردشگری انجام شود.
استاندار لرستان تاکید کرد: روزهای پایانی سال ایجاد نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و محصول در دستور کار قرار گیرد و اداره ها نیز تعاونی های مصرف را فعال کنند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.