به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در نشست هماهنگی و استقبال از مسافران نوروزی البرز افزود: دشمنان با عملیات روانی و خروج از برجام تلاش های ویژه ای برای ضربه به نظام اسلامی داشتند که با اتحاد و همدلی به سرانجام نرسید.
وی با مهم خواندن انتخابات پیش رو درسال 98 ادامه داد: این انتخابات نیز مانند سایر عرصه های مشارکتی تبدیل به جشن ملی می شود که فرصتی مغتنم برای نظام اسلامی و مایوس ساختن دشمنان است.
شهبازی ادامه داد: دولت به دنبال امنیت ، آسایش و رفاه مردم است که در این زمینه سلامت و امنیت غذایی مردم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد بنابراین مسئولان و فرمانداران تدابیر ویژه را دراین زمینه داشته باشند.
استاندار البرز تاکید کرد: امروز باید مسئولان با اطلاع رسانی هر چه بیشتر از عملکرد خود ابهام زدایی کنند و از ظرفیت های مختلف مردمی از جمله سمن ها و اصحاب قلم بهره کافی را برد.
*** البرز از حالت استان عبوری برای مسافران خارج شود
استاندار البرز با بیان اینکه این استان در مسیر مسافران بیشتر استان های کشور قرار دارد ، گفت: باید از این ظرفیت برای تبدیل البرز به قطب گردشگری نوروزی بهره برد.
شهبازی افزود: ظرفیت های خوب گردشگری، صنعت و عمران البرز باید دیده شود و از حضور گردشگران می توان برای توسعه هرچه بیشتر آن استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: نوروز گذشته 35 میلیون تردد خودرویی در راه های استان البرز ثبت شد که با ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی و تولیدی می توان درآمد خوبی برای مردم استان کسب کرد.
استاندارالبرز اضافه کرد: انتظارمی رود فرمانداران ، بخشداران و مسئولان به همراه مدیران استان البرز درتعطیلات نوروزی به صورت برخط خدمات رسانی داشته باشند و ازدسترس خارج نباشند.
وی گفت: لازم است هفت نوروزگاه برای خدمات دهی بیشتر به مسافران نوروزی پیش بینی شود که دراین زمینه باید معاون هماهنگی امور عمرانی تمهیدات لازم را درنظر گیرد تا برای سال تحویل با حضور مردم جشن هایی نیز داشته باشیم.
برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی، توجه به وضعیت خودپردازهای بانکی برای ارائه خدمات بهتر از دیگر موضوعاتی بود که استاندارالبرز مورد تاکید قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: ساماندهی جایگاه های سوخت «سی ان جی» ، بنزین، تامین نان و آب شرب که براساس گزارش ها مشکلی دراین زمینه وجود ندارد از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندارالبرز تاکید کرد: اراضی که مورد سوء استفاده است براساس قوانین باید مورد نظارت و پیگیری باشد ، برگزاری جلسات پیرامون موضوعات زیست محیطی نیز ضروری است.
وی درادامه با اعلام اینکه درتامین گوشت و مرغ مشکلی نیست افزود: در توزیع این اقلام مهم مشکلاتی است که باید با برگزاری جلسات مستمر و متعدد پیگیری شود چرا که مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.