به گزارش ایرنا، محمد آقایاری روز چهارشنبه در مانور سلامت نوروزی سال 98 دانشگاه علوم پزشکی البرز که در دانشکده پزشکی کرج برگزار شد،اظهارداشت: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی البرز همکاری موثری با دستگاه قضا داشته و باید قاطعانه با متخلفان برخورد قانونی کرد.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی از دانشگاه علوم پزشکی البرز و گزارش هایی که توسط کارشناسان علوم پزشکی در خصوص بهداشت مراکز پذیرایی و عرضه مواد غذایی ارائه می شود، حمایت خواهد کرد.
آقایاری گفت: از دانشگاه علوم پزشکی البرزخواسته شده ضمن نظارت های بهداشتی و درمانی ، مرکز فوریت های پزشکی را برای امدادگری نوروزی مجهز کند.
وی افزود: اگر صادقانه و بدون هیچ گونه تعارف و ذهنیتی با تک تک متخلفان برخورد کنیم به طور قطع واحد های صنفی که رعایت می کنند خوشحال خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه نباید به قانون به شکل تار عنکبوت نگاه کرد، اظهارداشت: برندهای متخلف سبب از هم گسستگی زنجیره خدمات و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی شوند.
آقایاری گفت: کسانی که به صورت واقعی بحث سلامت جامعه را دنبال می کنند می بایست مورد تشویق قرار گیرند و کسانی که در حوزه سلامت خوب عمل کنند از طرف دانشگاه علوم پزشکی تجلیل شوند.
وی تاکید کرد : می بایست احساس مسئولیت، برخورد بدون اغماض و فورریت امر ملاک و مبنا قرار گیرد.
آقایاری گفت: با کسانی که در کارشکنی سابقه دارند اغماض نشود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.