به گزارش ایرنا، حمید کریمی روز چهارشنبه در همایش اصناف استان البرز در کرج افزود: امروز روحیه نیکوکاری در اصناف استان تقویت شده و در برنامه های مختلف به حمایت از محرومان و گرفتاران می پردازند.
وی اظهار داشت: امسال با وجود نوسان قیمت ها و فشارهای اقتصادی ، مجامع صنفی البرز 40 زوج جوان و نیازمند را روانه خانه بخت کردند ضمن آنکه زمینه برای آزادی تعداد زیادی از زندانیان فراهم شد.
کریمی گفت: امروز بدخواهان و دشمنان قسم خورده خارجی بدانند که اصناف و قشرهای مردم برای حمایت از دولت و مسئولان وارد میدان شده اند و جنگ اقتصادی را به میدان نیکوکاری و نوعدوستی تبدیل کرده اند.
وی تاکید کرد که امروز دشمنان بدانند که اصناف البرز برای کمک به محرومان پای کارآمده اند و صحنه های زیبا و حماسی در عرصه نوعدوستی خلق می شود.
رئیس اتاق اصناق البرز افزود: من به عنوان نماینده حدود 90 هزا ر واحد صنفی اعلام می کنم که هیچ کمکی از دولت نمی خواهیم و تنها چیزخواسته ما این است که دستگاه های اداری و اجرایی به ویژه شهرداری ها در پیشبرد برنامه های صنفی گره گشا باشند.
وی گفت: نباید شهرداری به خاطر یک تابلو تلفن اتحادیه صنفی را قطع کند یا مشکلات دیگری برای مجامع امور صنفی به وجود بیاورند.
رئیس اتاق صناف البرز تاکید کرد که همه ما پای کار هستیم لیکن باید با وحدت و یکدلی موانع و مشکلات را برطرف کنیم .
وی از فعالیت تاکسی های اینترنتی به عنوان یکی از مشکلات برای کاهش درآمد صنف تاکسی تلفنی ها نام برد و گفت: در این زمینه باید بازنگری و نظارت به عمل آید.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.