به گزاش ایرنا، علی اصغر کمالی زاده روز یکشنبه در یکصدو بیست و هشتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کرج،بیان داشت : این اراضی برای باز پرداخت بدهی های شهرداری کرج فروخته شد.
وی گفت: البته از این محل تا کنون حدود 240 میلیارد ریال وصولی نقدی داشتیم و این اقدام به خاطر این است که بدهی های شهرداری کرج کاهش یابد.
کمالی زاده در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: مدیریت پرداخت بدهی ها در دستور کار شهرداری است و در بحث فروش املاک پیگیر لایحه ای هستیم که با ارسال آن به شورا بدهی بانک شهر را تسویه حساب کنیم.
منصور وحیدی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این نشست با اشاره به اینکه برخی پروژه ها که در شهر کرج اجرا می شود، جزء تکالیف دولتی است، اظهار داشت: قرار نیست با پول مردم هر کاری بخواهیم انجام دهیم، پروژه های سنگینی که اجرای آن ها وظیفه دولت بوده بر دوش شهرداری کرج قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه می بایست شهرداری کرج تکالیفش را با بانک شهر و شهر آتیه به لحاظ بدهی ها روشن کند، گفت: شهر آتیه باید بر اساس قوانین و مقررات کار کند .
احد رسولی عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در این نشست، گفت: موضوعی که همیشه در دستور کار شورا بوده پرداختن به درآمدهای پایدار است که اکنون برخی از شهرها هزینه های جاری را از سرمایه گذاری ها کسب می کنند.
وی ادامه داد: ما در کرج برای هزینه های جاری دنبال درآمد های غیر پایدار هستیم در صورتی که برخی شهرها مثل تبریز و قزوین بخش عمده ای از درآمد های جاری خود را از طریق درآمد های پایدار به دست می آورند.
وی تاکید کرد : می توان با بهره برداری مناسب از زمین های موجود شهر ،آن ها را به درآمد های پایدار تبدیل کرد و از فروختن این اراضی ممانعت به عمل آورد.
شورای اسلامی شهر کرج 13 عضو دارد.
7410/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.