به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی فر روز چهارشنبه در همایش یادواره شهدای کارگر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات کارخانه سیمان آبیک شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار شد، افزود: کارگران امروز پیشگامان عرصه تولید هستند و بالاترین نمره قبولی در زمینه اثر گذاری اجتماعی و اقتصادی کشور را دارند.
وی گفت: کارگران قبل از پیروزی انقلاب همراه و همگام با امام (ره ) در میدان مبارزه حضور یافتند و پس از پیروزی انقلاب در بنگاه های اقتصادی و صنعتی با وجود تحریم‌ها، چرخه صنعت را به حرکت درآورده اند.
صادقی فر بیان داشت: همچنین این قشر در دفاع مقدس حماسه ها خلق کرد و کارنامه درخشانی ارائه داد.
وی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کسب رتبه 22 جهانی در تولید غلات،
رتبه 15 در تولید جو و گندم، رتبه 12 در تولید مس، رتبه 11 در تولید سیمان، رتبه دهم در تولید سنگ آهن و رتبه اول صادرات سیمان در دنیا از افتخارات این نظام و انقلاب می باشد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط حساس کنونی باید خودباوری را سرلوحه امور قرار دهیم.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی بیان داشت: ایجاد بدبینی و بی‌اعتمادی و اعتبار زدایی یکی از سلاح های جنگ نرم است که دشمن در تلاش برای رسیدن به اهداف خود دراین بخش است.
صادقی فر اظهار داشت : با ترویج این گونه افکار، کالا و اندیشه ایرانی ضربه می خورد و دراین شرایط مهم ترین راه مقابله با این ترفند دشمنان، تکیه بر همبستگی ملی است .
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.