نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به دو پروژه مهم مترو و کمربند شمالی کرج گفت: به نظر نمی‌رسد مترو تا شش سال آینده و کمربند شمالی تا پایان عمر شورای پنجم به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا، منصور وحیدی در صد و بیست و سومین جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه 14 بهمن برگزار شد، با اشاره به بخشی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، اظهار کرد:در چهار دهه گذشته دستاوردهای انقلاب آن طور که باید و شاید به مردم شناسانده نشده است.

این مسئول در ادامه ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب داشتن آزادی، برخورداری از خدمات عادلانه، کاهش فاصله طبقاتی و بسیاری امور دیگر برای مردم آرزو بود.

وحیدی توضیح داد: با پیروزی انقلاب بسیاری از خواسته‌ها و مطالبات مردمی محقق شده و امروز مردم با آرامش و بدون سایه استبداد روزگار می‌گذرانند. البته در حال حاضر هم مردم با مشکلاتی به ویژه در حوزه اقتصاد مواجه هستند ولی نباید از خدمات ارزنده‌ای که در طول ۴۰  سال گذشته صورت گرفته چشم پوشی کرد.

به گفته عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج باید به سمتی پیش برویم که بودجه مصوب به بودجه‌ای که در نهایت محقق می‌شود نزدیک شود.

شهرداری باید در حوزه انسانی، مالی و اعتباری و... به نظم و انسجام مشخصی برسد تا بتوان برای دستیابی به اهداف مدیریت شهری گام های جدی تری برداشت.

این مسئول در ادامه به کمبود پارکینگ در شهر اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی کلانشهر کرج به حدود هزار پارکینگ نیاز دارد تا بخشی از مشکل ترافیک شهر مرتفع شود.

وی اضافه کرد: هوشمندسازی ترافیک یکی دیگر از راهکارهای تسهیل در تردد خودروهاست که باید به صورت جدی تری در دستور کار قرار بگیرد. برای توسعه شهر باید اجرای پروژه‌های محلی و منطقه‌ای را مورد توجه قرار داد و فقط روی پروژه‌هایی مثل مترو و کمربند شمالی متمرکز نشد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت پروژه قطار شهری کرج گفت: با توجه به وضعیت موجود به نظر نمی‌رسد این پروژه تا شش سال آینده نیز به بهره‌برداری برسد. پروژه کمربند شمالی هم به نظر نمی‌رسد تا پایان عمر شورای پنجم به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.