به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی عصر روز شنبه همزمان با دومین روز از چهلمین فجر انقلاب اسلامی در آیین آغازین عملیات اجرایی یک هزار و 422 طرح محرومیت زدایی و زودبازده استان البرز، افزود: برهمین اساس اجرای این طرح های عام المنفعه و زودبازده با قدرت و با کمک تمام دستگاه های دولتی و غیردولتی و مردم انجام می شود.
وی اظهار داشت: تلاش می کنیم این طرح ها در مدت زمان تعریف شده که از دهه فجر 97 تا دهه فجر 98 است به اتمام رسیده و به محرومیت زدایی کشور کمک کند.
وی با اشاره به حضور وزیر صمت در این آیین، گفت: وزیر صنعت معدن و تجارت به مسئولین بخش صنعت کشور و البرز دستور دادند تا به ما در اجرای این ماموریت ارزشمند کمک کنند.
مولایی اضافه کرد: این طرح ها با توجه به اهمیت و ارزشی که دارد جزو اهداف اساسی انقلاب است و همه برای آن بسیج می شوند.
فرمانده سپاه البرز در خصوص موضوع این طرح ها، گفت: نیازهای جامعه در مناطق محروم و کم برخودار احصاء شده که بیشتر توجه به نیازهای اساسی و زودبازده است.
وی از جمله این طرح ها را خانه محرومین، بهسازی معابر، راه روستایی، پل روستایی، آب رسانی ، پایگاه های سلامت، مدارس و لایروبی قنوات می باشد که تمام آن ها یک رویکرد اجتماعی دارد و تمام آن ها می توانند به ارتقای جامعه کمک کنند.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ها فرماندهان نواحی مقاومت، مسئولین و ائمه جمعه با تریبونهایشان می توانند کمک خوبی برای ما داشته باشند.
در این آیین فرمانده سپاه استان البرز با اعلام رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» دستور آغاز این طرح ها را صادر کرد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.