به گزارش ایرنا، علی رحمانی بعداز ظهر شنبه همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در آئین آغاز عملیات اجرایی یک هزار و 422 پروژه محرومیت زدایی که در ستاد سپاه استان البرز برگزار شد، افزود:
امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و بخش های صنعت ، معدن و تجارت به عنوان خط مقدم این جبهه در کل کشور با روحیه بسیجی برای رفع مشکلات تلاش می کنند.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: امروز دولت فرامین رهبرمعظم انقلاب را نصب العین قرار داده و برای توسعه و حفظ صنایع و ایجاد اشتغال کار جهادی در پیش گرفته است.
رحمانی با اشاره به طرح های محرومیت زدایی سپاه گفت: این اقدام در مسیر رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور بوده که تحقق آن از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و همه در آن مشارکت خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ها بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی با تمام توان
پای کار خواهند بود.
وزیر صمت اضافه کرد: از تمام دستگاه ها، ادارات، استانداران و نمایندگان مجلس انتظار داریم که با تمام توان برای حفظ و توسعه تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور کمک کنند.
وی تاکید کرد که با حفظ تولید، اشتغال تثبیت می شود و مشکلات اساسی کشور اعم از بیکاری و محرومیت با پشتوانه تولید رفع خواهد شد.
وزیرصنعت، معدن و تجارت که امروز به استان البرز سفر کرده ضمن گشایش چند طرح تولیدی و صنعتی از تعدادی از صنایع استان بازدید کرد.
امروز نیز عملیات اجرایی 40 هزار پروژه محرومیت زدایی، عام المنفعه و زودبازده با پیام ویدئو کنفرانس سردار غیب پور رئیس بسیج سازندگی در کشور آغاز شد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.