به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی استانداری البرز به همین منظور سامانه ارتباط مستقیم استانداری با سرمایه گذاران بخش خصوصی راه اندازی شد.
عزیزاله شهبازی در حاشیه راه اندازی این سامانه با بیان اینکه از ابتدای حضورم در استان البرز درصدد برقراری ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف و سازمان ها و نهادهای مردمی بودم، افزود: در این راستا ارتباط سازنده با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی را از اهم برنامه های خود می دانم.
وی ادامه داد: با تیم اقتصادی استان، رسیدگی به مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و اتخاذ تدابیری استانی و ملی برای حل آنها را به جد مورد پیگیری قرار داده ام.
شهبازی گفت: برای رسیدن به راهکار مناسب، علاوه بر بازدیدهای میدانی از وضعیت فعالان اقتصادی و جلسات تخصصی، امکانی ویژه نیز در پورتال رسمی استانداری البرز ایجاد شد.
وی افزود: سامانه ارتباط مستقیم سرمایه گذاران با نماینده عالی دولت در استان با هدف تسهیل در امور و ایجاد پوشش حمایتی از فعالان این عرصه راه اندازی شد.
استاندار البرز عنوان کرد: برای تثبیت و رونق تولید و اشتغال، همراه و حامی فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.