به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در جریان بازدید کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و سازمان هواپیمایی کشور از فرودگاه های پیام و فتح البرز که با هدف بررسی زوایای سقوط هواپیمای 707 انجام شد ، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از زمان وقوع این حادثه ستاد بحران استان در نزدیکی محل فرودگاه تشکیل و اقدامات اورژانسی و اطفا حریق در منطقه به عمل آمد.
وی با بیان اینکه دولت در فرودگاه بین المللی پیام البرز سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام داده است، اظهار داشت: راه اندازی این فرودگاه از مطالبات مردم این استان بوده که در این خصوص اقدامات زیادی به عمل آمده است.
شهبازی گفت: فرودگاه بین‌المللی پیام البرز از نظر کیفی و ایمنی سیستم های ناوبری سالن های ترانزیت و زیرساختی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.
وی ادامه داد: با وجود این ظرفیت‌ها و با توجه به حجم ورودی هایی که فرودگاه های امام خمینی (ره ) و مهرآباد دارند، پیام البرز می‌تواند به عنوان یک پدافند غیرعامل و یک فرودگاه بین‌المللی کار ویژه خوبی داشته باشد.
استاندار البرز با بیان اینکه پیام البرز قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای غول پیکر را نیز دارد خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که بسترهای لازم این مطالبه به حق مردم استان و نمایندگان با توجه به حجم سرمایه گذاری هایی که در آن برای فعالیت های مسافربری و باری انجام شده است استمرار داشته و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.