به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی شامگاه یکشنبه در شورای آموزش و پرورش البرز که در کانون رضوان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دفتر مدیر کل آموزش و پرورش باید بر روی نیروهای فرهیخته و توانمندی که می توانند به ارتقاء آموزش و پرورش کمک کنند، باز باشد.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از توانمندی این افراد رشد کمی و کیفی تعلیم و تربیت را به همراه دارد.
وی بیان داشت: بهره برداری از ظرفیت بانوان و جوانان در پست های مدیریتی آموزش و پرورش نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآورشد: انتظار می رود مدیرکل آموزش و پرورش با بهره برداری از ظرفیت بانوان و جوانان در پست های مدیریتی که از سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید است در راستای تحقق سهم 30 درصدی انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در اسرع وقت اقدام لازم را انجام دهد.
شهبازی بستر سازی برای بهره برداری از فناوری های نوین در مدارس را ضروری دانست و ادامه داد: استفاده از ظرفیت خیرین در ارتقا زیرساخت های آموزش و پرورش نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی رشد و توسعه بخش های مختلف با سال های قبل از انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست چون این انقلاب مردمی توسط مردم شکل گرفت و به پیروزی رسید.
وی اضافه کرد: هر روز که می گذرد، مردم پر رنگ تر حضور و نقش آفرینی پیدا می کنند.
استاندار البرز به آغاز عملیات گاز رسانی به جاده چالوس در اوایل هفته جاری اشاره و بیان داشت: اهالی روستای کندر با شور و شعفی وصف ناشدنی از مسئولان استقبال و پذیرایی کردند زیرا پس از سال ها انتظار تحقق این امکان را جشن گرفتند.
شهبازی خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به روستاهای محور کرج – چالوس 110 میلیارد تومان اعتبار در این برهه که با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم، اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه باید امید و نشاط در جامعه تزریق شود ، اظهار داشت: دستاوردهای نظام ارزشمند است و باید از منفی نگری بپرهیزیم و با سیاه نمایی فضای جامعه را آلوده نکنیم چون ایجاد فضای یاس و ناامیدی، روحیه مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی عنوان کرد: با خبرهای بد و منفی از سوی برخی مسئولان و بزرگنمایی برخی موانع و مشکلات، فضای جامعه متشنج می شود که باید با تغییر رویکردهای کلی این عوامل را از بین ببریم که بیشتر اخباری که از استان البرز در رسانه های مختلف منتشر می شود، مثبت است.
وی تاکید کرد: اکنون در این برهه حساس، مردم و مسئولان یکپارچه شده و درصدد حفاظت از آرمان های نظام مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند و در مقابل فشارهای مخالفان و معاندان نظام ایستاده اند زیرا برای حفاظت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خون داده ایم.
در این آیین از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان البرز تجلیل شد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.