به گزارش ایرنا، رحیم بنامولایی روز یکشنبه در نشست مشترک با نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) البرز گفت: خرید این ملزومات حرکتی در مسیر اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنایع داخلی است.
وی بیان داشت: کمیته امداد می تواند نیازهایش را بدون واسطه و با قیمت مناسب از بخش تولید استان تامین کند.
بنا مولایی گفت: در مقابل صنایع هم از مددجویان این نهاد حمایت ویژه خواهند داشت.
وی با بیان اینکه در جریان بازدید استاندار البرز از نمایشگاه توانمندی های تولیدی استان پیشنهاد تامین نیازهای ادارات از بخش تولید منطقه مطرح شد،افزود: اتاق بازرگانی به عنوان پل ارتباط بین حاکمیت و بخش خصوصی برای تامین تمام نیازها در داخل استان آماده همکاری است.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به فعالیت های شرکت توسعه صادرات البرزو برپایی نمایشگاه های دایمی توسط این شرکت در روسیه ، عمان و ترکیه گفت: در این نمایشگاه ها توانمندی های تولیدی و صنعتی استان به نمایش گذاشته شد.
دراین نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز درسخنانی تاسیس دفترنمایندگی جامعه نیکوکاری «ابرار» توسط فعالان اقتصادی استان را حرکتی برای گسترش فعالیت های نیکوکاری از جمله ارایه بورسیه تحصیلی به دانشجویان و نیز تامین هزینه تحصیل دانش آموزان با استعداد نیازمند ذکر کرد.
محمد محمدی گفت: مرکز نیکوکاری ابرار در اتاق بازرگانی استان دایر شده که ما این مهم را به فال نیک می گیریم.
وی هدایت ظرفیت های شغلی ، تجاری و صنعتی استان در مسیر به کار گرفتن استعداد های شغلی خانواده های محروم را ضرری دانست.
محمدی اظهار داشت: کمیته امداد بیش از ٢٦ هزار خانواده البرزی را تحت پوشش حمایتی قرار داده است.
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت : در بحث معیشتی بیشترین فشار مالی روی قشرهای محروم است.
محمد جواد کولیوند افزود: اکنون کمیته امداد با مدیریت خودش تامین نیازهای مالی افراد تحت پوشش را برعهده دارد ، لذا ضروری است این نهاد کالاهای مورد نیاز خانواده های تحت پوشش را از واحدهای تولیدی استان و با قیمت مناسب به طور مستقیم خریداری نماید.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.