به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی شامگاه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان البرزکه در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج افزود: سیاست گذاری در حوزه های مهمی همچون نهادینه سازی فرهنگ مصرف کالای ایرانی بر مبنای شعار سال، از جمله اهداف بزرگ شورای فرهنگ عمومی محسوب می شود.
وی ادامه داد: نگاه عام و کلان این شورا به مباحث فرهنگی، منجر به ترسیم افقی روشن برای تحقق اهداف و ساماندهی بسیاری از چالش های بزرگ فرهنگی استان البرزمی شود.
استاندار البرز اضافه کرد: به طور قطع هر کدام از دستگاه های اداری و شهرداری ها در حوزه های مختلف فرهنگی دارای وظایفی هستند از این رو باید از آنها انتظار داشته باشیم نسبت به ساماندهی موضوعات حوزه خود طبق قوانین و چارچوب های تعیین شده، اقدام لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب البرز گفت: این نمایشگاه با اینکه در زمان و مکان مناسبی برگزار نشد ولی به لحاظ جذب حدود 11 هزار نفر بازدید کننده حائز اهمیت است.
شهبازی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری طی جلسات و نشست های مختلف در حوزه تقویت زیرساخت های فرهنگی اعلام آمادگی کرده، بنابراین می توان از این ظرفیت نیز بهره برد.
وی ادامه داد: ظرفیت بزرگ شورای فرهنگ عمومی برای گره گشایی از تنگناهای کلان استان در حوزه فرهنگی، چراغ راه است.
استاندارالبرز خاطرنشان کرد: نگاه عام و کلان شورای فرهنگ عمومی به مباحث فرهنگی، منجر به ترسیم افقی روشن برای تحقق اهداف و ساماندهی بسیاری از چالش های بزرگ فرهنگی استان می شود.
وی اضافه کرد: در این شورا ذیل فرهنگ عمومی برای جمعیت سه میلیون نفری البرز برنامه ریزی و سیاست گذاری می شود.
وی ادامه داد: تعمیم ارزش های اخلاقی و حقوق شهروندی با رعایت اقتضاعات بومی طبق مبانی و اصول ویژه ای در شورای فرهنگ عمومی استان برنامه ریزی می شود.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.