به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ محمد حسن نامی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی ماه در مسجد جامع محمد شهر کرج افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فتنه های زیادی را تاکنون پشت سر گذاشته است که مشارکت مردم در تمام صحنه ها و رهبری هوشمندانه امام راحل (ره ) و حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) موجب شده تا از تمام این فتنه ها به سلامت عبور کنیم.
وی ادامه داد: امروز اگر می بینیم که رئیس جمهوری آمریکا به صورت مخفیانه به عراق سفر می کند،
نشان از عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت داردکه یقین بدانید این پیروزی ها ادامه خواهد داشت.
امیرسرتیپ نامی گفت: دشمنان با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان از توطئه علیه ایران اسلامی دست بر نداشته و با فشار آوردن بر ملت ایران در تلاش هستند تا به اهداف شوم خود دست یابند، اما این را بدانند که از این مرحله نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: دشمنان از عظمت نظام جمهوری اسلامی به خوبی آگاه هستند و روزی نیست که در حال چیدن دسیسه برای ما نباشند، این در حالی است که آینده ایران اسلامی روشن و تبدیل شدن به قدرت جهانی خیلی دور نیست.
وی با اشاره به حوادث سال 88 در کشور بیان داشت: درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم ولایتمدار ایران موجب شد تا فتنه 88 خنثی و صفحه زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بخورد.
نامی گفت: عده ای اندک و فریب خورده در سال 88 با دشمن همصدا شدند و ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند، اما تدبیر رهبری انقلاب و هوشیاری مردم تمام معادلات آنها را نقش بر آب کرد.
وی بیان داشت: در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر روز یک دسیسه ازسوی دشمنان تجربه کردیم.
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه داعش توسط انگلیس و آمریکا طراحی و مدیریت شد ، گفت: هزینه این گروه تکفیری با هدف تجزیه برخی کشورها ، ایجاد امنیت دائم برای اسراییل به عربستان سعودی محول شد.
نامی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری، جنگ جهانی سوم که در مقیاس کوچکتر توسط دشمنان طراحی و اجرایی شد به شکست برای دشمنان اسلام انجامید و در این بین آوازه سردار سیلمانی جهانی شد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.