رئیس نظام مهندسی استان البرز با تاکید بر ایمن سازی ساختمان با تقویت مصالح، گفت: داشتن شناسنامه فنی ساختمان گویای کیفیت ساختمان است که باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد غلامی امروز در همایش روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش خطرات ناشی از گاز و بلایای طبیعی که به مناسبت 5 دی سالگرد زلزله بم و با شعار تدبیر در حوادث برای کاهش خسارات در راستای اقتصاد مقاومتی، برگزار شد، گفت: با ایمن سازی سازه‌ها و ساختمان‌ها می توان از خسارات حوادث، پیشگیری کرد.

وی افزود: برای پیش بینی و پیشگیری از بلایای طبیعی همچون زلزله، تقویت مصالح، انعظاف پذیری، تقویت مصالح، آزمایشگاه جوش و بتن سازی می تواند حائز اهمیت است.

غلامی ادامه داد: لازم است برای کاهش آسیب های بلایای طبیعی، ساختمان و سازه های تاب آور ساخته شود و در این راستا، رسالت اصلی مهندسان، برای حفظ ایمنی و تاب آوری سازه مقابل تکان های شدید زمین نباید تنها به ساختمان ها اکتفا کرد و لزوم پایداری و استحکام دیوار بر اساس ضوابط مهندسی، مهم است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز در پایان بر ضرورت شناسنامه فنی ساختمان و سازه ها، تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت نظام مهندسی برای کیفیت ساختمان و سازه های شهری، مهم و حائز اهمیت است و لازم است به جد مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.