استاندار البرز تاکید کرد که کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو افزایش بسترهای اشتغال است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه‌ای با مدیرکل و معاونان سازمان صمت البرز با اشاره به اینکه باید وضعیت واحدهای صنعتی استان دقیق احصا شود، افزود: برخی واحدهای فعال در استان فاقد شناسنامه و مجوز از سازمان صمت هستند از این رو باید مدلی تدوین شود که با دریافت مجوز از حمایت های لازم برخوردار شوند.

وی ادامه داد: با انسجام و همکاری می توانیم در استان، موانع تولید را برطرف کنیم و این امر را پیگیری و رصد دقیق محقق می شود.

شهبازی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید نظارت و بررسی بروز و آنلاین بر وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی داشته و مسئولان استان را از این روند آگاه کند. براساس اطلاعات دقیق از وضعیت تولید و صنعت استان می‌توان تدابیر لازم را در راستای تسهیل و رفع موانع آنها اندیشید.

استاندار البرز اضافه کرد: باید شرایطی فراهم شود که واحدهای فعال استان با قدرت به کار خود ادامه دهند و هیچ واحدی تعطیل نشود. به دلیل اهمیت موضوع اشتغال و تولید، از بدو ورود به البرز، ارتباط تنگاتنگی با سازمان صمت استان داشته ایم.

شهبازی با اشاره به اینکه کاهش آسیب های اجتماعی در گرو افزایش بسترهای اشتغال است، افزود: با توجه به این امر همواره به دنبال تسهیل در روند تولید و به تبع آن اشتغال بوده ایم.

وی عنوان کرد: طبق سیاست‌های اصلی نظام و راهبردهای تعیین شده از سوی دولت، به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان باید کمک حال بخش تولید و تسهیل گر مسیر آنها برای ایجاد بسترهای اشتغال باشیم.

استاندار البرز با عنوان اینکه شرح وظایف سازمان صمت از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار است، افزود: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان افراد هوشمندی هستند که در این برهه همچنان با روحیه جهادی و انقلابی پای کار ایستاده اند بنابراین باید این حضور را ارج نهاد و به آنها کمک کرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: در سیاست کلی نظام و دولت، نگاه امنیتی به مردم و تولیدکنندگان نیست از این باید آبروی افراد را محترم شمرد و در چارچوب قانون و فارغ از اغراق و بزرگنمایی با متخلفان برخورد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.