این مددجو با حمایت و همراهی خیران موفق به کسب سه مدال طلای کشوری در رشته کاراته فول کنتاکت شده و اکنون نیز برای شرکت در مسابقات بین‌المللی کشور آذربایجان از او دعوت به عمل آمده است.
وی با بیان اینکه خانواده اش مدت 12 سال است که از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند است،گفت: 21 سال پیش مادرم با مردی 50 ساله ازدواج کرد و حاصل این ازدواج من و برادرم هستیم. در ابتدا زندگی خوبی داشتیم ولی با کهولت سن پدری 76 ساله مبتلا به بیماری قلبی، نابینا و کم‌ شنوا مشکلات معیشتی ما روزبه‌روز بیشتر می‌شد.
این دختر 18ساله ادامه داد: بنابراین امرارمعاش خانواده چهار نفره ما به حدی سخت شد که ناگزیر از کمیته امداد کمک گرفتیم.
وی افزود: ما زندگی سخت و پرمشقتی داشتیم ولی به لطف تلاش و کوشش مادرم که به دستفروشی کنار خیابان مشغول است و همچنین کمک‌های کمیته امداد وضعیت بهتری را امروز داریم.
این دختر مددجو گفت: مادرم هرروز پدر پیر و ناتوانم را به‌ سختی تا بساط دستفروشی به همراه خود می‌برد تا او نیز با وجود بیماری و ناتوانی اندکی در تأمین معاش خانواده کمک کند.
دختر قهرمان البرزی با اشاره به اینکه برادرش اکنون 20 سال دارد و در مقطع کاردانی رشته برق فارغ‌التحصیل شده است گفت: خانواده ما مستأجر است و به‌تازگی از کمیته امداد وام و کمک‌هزینه بلاعوض مسکن دریافت کرده‌ایم و قرار است به‌زودی خانه‌دار شویم.
وی ادامه داد: من نیز با توجه به علاقه‌ای که به ورزش کاراته فول کنتاکت داشتم با کمک حامیان طرح محسنین و پس‌اندازی که از کارکردن در فصل تابستان اندوخته‌ام 2 سال است که به‌صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم و موفق شدم سه مدال طلا و مقام اول کشوری و سه مدال برنز و مقام سوم کشوری را کسب کنم.
دختر نخبه ورزشی با تأکید بر اینکه برای رسیدن به قله‌های پیشرفت در ورزش تلاش مضاعفی خواهد کرد گفت: سال گذشته برای شرکت در مسابقات آسیای باکو دعوت شدم و چون هزینه سفر را نداشتم در این میدان شرکت نکردم ولی همچنان به تلاش خود ادامه خواهم داد.
کمیته امداد استان البرز حدود 35 هزار مددجو تحت پوشش دارد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.