مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از راه اندازی و فعال سازی شماره 5 رقمی در استان البرز برای مدیریت بحران جهت استفاده مدیران در مواقع بحرانی و ایجاد شبکه بی سیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور در جلسه شورای مدیریت بحران استان اظهار داشت: در استان تقویت سامانه های تلفن همراه و بیسیم و هرگونه تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری تخصصی و عمومی برای ایجاد ارتباط سریع در جهت بالابردن سطح اطلاع رسانی و واکنس به موقع  در مراحل 4 گانه مدیریت بحران را دنبال کرده ایم.

وی افزود: در این راستا امکان سنجی شرایط لازم جهت راه اندازی شبکه بی سیم در استان  جهت افزایش ضریب پاسخگویی در زمان بحران و مدیریت بهینه بحران نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی افزود: با ایجاد کد پنج رقمی بر روی خطوط دائمی همراه اول مدیران بحران استان، فرمانداران ، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران ، شهرداران و حوزه های مرتبط با مدیریت بحران جهت برقراری ارتباط با اولویت بالا در زمان بحران و مدیریت بهتر حوادث صورت گرفته است.

مهرور تصریح کرد: در این نشست استاندار محترم تاکید کرد که همه مدیران در مواقع بحران و به صورت شبانه‌روزی باید پای کار باشند تا بتوان به صورت مستقیم و عملیاتی مشکلات را بر طرف کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.