به گزارش ایرنا، دشمنان پس از ناامیدشدن از ضربه های دفاعی و نظامی امروز با رویکرد جدیدی وارد میدان شده اند که از ابزارهای پیچیده ای با صرف هزینه های سنگین استفاده می کنند که دراین بین نسل جوان بیش از همه در معرض این حملات قرار دارد.
براین اساس بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسلی که رشادت ها و ایثارگری های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را به چشم ندیده و در معرض حملات مکرر دشمنان قرار دارد ضرورتی اجتناب ناپذیراست .
قیاس وضعیت ایران اسلامی پس از انقلاب و پیش از آن، سیاه نمایی و ضعیف نشان دادن وضعیت کشور در عرصه بین الملل از جمله حربه های امروز دشمنان است .
با توجه به این مهم و ضرورت برنامه ریزی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی اعضای ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب استان البرز صبح روز شنبه با برگزاری نشستی دردفتر نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج به بحث و تبادل نظر دراین زمینه پرداختند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی خطاب به مسئولان و مدیران حاضر دراین نشست گفت: ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی از مجموعه های مهم و تاثیرگذار است که هرچه بیشتر باید آن را مدنظر قرارداد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی افزود: کارگروهای تخصصی مختلفی دراین ستاد تشکیل شده که با برگزاری نشست های مختلف درتلاش برای خنثی سازی توطئه های دشمنان درتمام ابعاد هستند.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی هرچه بیشتر باید اهم موضوعات این کارگروه ها را برای نمایش عزت و افتخار ایران اسلامی در عرصه بین الملل درسال جاری که چهل سالگی انقلاب اسلامی را مشخص کرد.
روحی یزدی خاطرنشان کرد: برنامه های پرمحتوایی براساس گزارش ها ازسوی فرمانداری ها در دست برگزاری برای چهل سالگی انقلاب درنظرگرفته شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار البرز نیز درادامه افزود: در بخش اقتصادی فعالیت های خوبی صورت گرفته و در تلاش هستیم تا دستاوردهای انقلاب هرچه بیشتر در معرض نمایش مردم قرار گیرد.
عبادالله کامکار افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی دراستان البرز درقالب کتابچه ای تدوین شده اگرچه دستاوردها بیش از آن است که بتوان به تصور کشید ولی اقدامات موثری دراین زمینه انجام شده است.
وی گفت: تهیه لوگوی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در دستور کار قرار گرفته است.
کامکار خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه بزرگترین صنایع دستی کارآفرین البرز با میزبانی از 31 استان کشور بخشی از دستاوردهای انقلاب را به نمایش گذاشت.
وی اضافه کرد: نمایشگاه پژوهش استان البرز که 25 آذرماه جاری گشایش می یابد با محوریت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی همراه خواهد بود.
کامکار تاکید کرد: دستاوردهای چشمگیری در حوزه صنعت و اقتصاد البرز انقلاب اسلامی داشته که با بهره گیری از ایده های نوین درتلاش برای به نمایش گذاشتن آنها هستیم.
سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز نیز گفت: رویکرد سپاه مبتنی بر 2 عنصر اساسی است که اولین عنصر آن حساسیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش دشمن برای نام گذاشتن آن است.
وی افزود: دومین رویکرد شناخت راهبردهای دشمن و ضد آن عمل کردن است .
مولایی ادامه داد: امروز به برکت جمهوری اسلامی به عزت ،نفی سلطه ، پیشرفت های علمی و دفاعی رسیده ایم .
وی یادآورشد: دشمنان دراین برهه زمانی با کوچک نمایی دستاوردهای انقلاب تلاش می کنند تا دوره پهلوی را برجسته سازند.

وی گفت: مقایسه نادرست از وضعیت های قبل و بعد از انقلاب، سیاه نمایی و توجه بیش از پیش به گرانی های اخیر جنگ روانی دشمن است که در پیش گرفته شده است .
سردار مولایی اضافه کرد: اکنون پس از چهل سال دشمن تلاش می کند ناامیدی را برای کسانی که در داخل کشور زندگی می کنند مبنی براینکه انقلاب اسلامی هیچ نتیجه ای نداشته بوجود آورد.
وی خاطرنشان کرد: در خارج از کشور نیز دشمن به دنبال آن است که این موضوع را القاء کند اگر هرکشوری انقلاب کند به سرنوشت بد ایران دچار می شود.
سردار مولایی ادامه داد: بنابراین سپاه ب تمام توان با برگزاری نمایشگاه های مختلف از جمله دفاع مقدس به دنبال نشان دادن قدرت دفاعی انقلاب است.
وی افزود: اگرچه در حوزه دفاعی دشمن اذعان دارد در برابر ایران اسلامی توان مقابله ندارد ولی با ساخت انیمیشن و ساخت موسیقی سه زبانه با موضوع انقلاب اسلامی این مهم مد نظر قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: امروز مخاطب اصلی باید جوانان باشند و با ایده پردازی و طرح های مناسب می توان گام های موثری را دراین زمینه برداشت.
مدیرکل اموزش و پرورش استان البرز نیز بر نگاه مبنایی به دانش آموزان در برنامه های بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
استفاده از ظرفیت های هنری ، فرهنگی ، مساجد و مدارس برای نمایش هرچه بیشتر عزت و اقتدار ایران اسلامی دراین نشست مورد تاکید قرار گرفت.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.