به گزارش ایرنا، محمد رضا حافظی عصر چهارشنبه در مراسم یادبود خیر نیک اندیش مهندس حیدر اسپرورین در مسجد جامع رجایی شهر کرج اظهارداشت: با همت این افراد تاکنون 55 هزار مدرسه در کشور ساخته شده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع 651 هزار خیر مدرسه ساز، 650 هزار نفر در داخل کشور و یک هزار نیز در خارج از ایران اسلامی با مجمع خیرین مدرسه ساز همکاری می کنند.
وی بیان داشت: خیران باوردارند ، هر کشوری که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به موفقیت دست پیدا می کند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: خیران مدرسه ساز با دیدن دانش آموزان در مدارس روحیه امید و همدلی پیدا می کنند و به همین خاطر است که در این مجمع گردهم آمده اند تا فرزندان آینده ساز ایران در شرایط مناسب تحصیل کنند.
حافظی تصریح کرد: امسال با شروع سال تحصیلی جدید هشت هزار کلاس درس در کشور گشایش یافت که چهارهزار کلاس با حمایت خیرین و مابقی توسط دولت ساخته شدو مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مدرسه‌ سازی در ایران نشان از فرهنگ دیرینه و والای این مردم دارد، اضافه کرد: فضیلت علم و دانش بالاتر از زیارت خانه خداست و امروز مفتخریم که این حرکت در سراسر جهان ریشه دوانده است.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.