محمد امین بزازی پور فرشی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: زیرسازی و آسفالت، گازرسانی، شبکه روشنایی، بهره‌برداری و نگهداری تصفیه‌خانه فاضلاب، ایستگاه تقلیل فشار گازو جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا در شهرک‌های صنعتی استان است.
وی با بیان اینکه تامین زیرساخت در شهرک های صنعتی مهم‌ترین برنامه های این شهرک است اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی با هدف تکمیل و تجهیز شهرک‌ها ی صنعتی و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به بخش تولید و صنعت انجام می‌شود.
بزازی پور فرشی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی بر مبنای نیاز و برنامه عملیاتی مصوب و تدوین‌شده در شهرک‌های صنعتی استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد دسترسی شهرک های صنعتی اشتهارد و نظر آباد به بزرگ راه چرمشهر– آبیک خاطر نشان کرد: این بزرگراه دسترسی شهرک های صنعتی استان به راه های مواصلاتی دیگر استان ها را تسهیل می کند.
بزازی پور فرشی با اشاره به اینکه این راه مواصلاتی از مسیر شهر اشتهارد و نظرآباد عبور می کند گفت: دسترسی این شهرستان ها با طی مسافتی 20 کیلومتری و در تقاطع زیاران - طالقان و یا تقاطع جاده ماهدشت -اشتهارد ممکن می شود.
وی ادامه داد: با پیگیری های به عمل آمده و بر مبنای مذاکراتی که توسط شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با مشاورین طرح انجام گرفته، توافقاتی به عمل آمده که دسترسی به این بزرگراه در جنوب شهرستان نظرآباد در مجاورت روستای نجم آباد ایجاد شود.
اتوبان چرمشهر- آبیک به طول 158 کیلومتر از چرمشهر در استان تهران آغاز و به شهرستان آبیک تقاطع زیاران طالقان در استان قزوین متصل می شود.
این پروژه در 4 قطعه در حال انجام است که به گفته مسولان، 2 قطعه در دهه فجر و 2 قطعه باقیمانده در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.