به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان روز چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد 2 افزود: یکی دیگر از برنامه های دولت فراهم کردن زیر ساخت ها در بخش های تولیدی و صنعتی است.
وی با اشاره به صنعتی بودن استان البرز اظهار داشت: تامین زیر ساخت های صنعتی از نیازهای استان است.
اکبریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی شهرک صنعتی اشتهارد 2 گفت: تحقق این امر علاوه بر افزایش تولید و کاهش نرخ بیکاری در استان ، زمینه پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی را نیز فراهم می کند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز افزود: شهرک صنعتی اشتهارد 2 به دلیل دارا بودن ویژگی هایی از جمله نزدیکی به فرودگاه پیام، همجواری با بزرگترین شهرک صنعتی کشور و دسترسی به آزاد راه آبیک-چرمشهر ظرفیت بسیار بالایی برای جذب سرمایه گذاران دارد.
محمد امین بزازی پور فرشی افزود: این شهرک، یک هزار و 23 هکتار وسعت دارد که قطعه نخست آن به وسعت 240 هکتاردر مرحله ایجاد زیر ساخت است.
وی اضافه کرد: راه اندازی حدود 450 واحد تولیدی و صنعتی برای قطعه نخست این شهرک پیش بینی شده است.
بزازی پور فرشی گفت: با هدف توسعه هر چه بیشتر این شهرک و افزایش سرمایه گذاری، تامین زیر ساخت های مورد نیاز در اولویت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت ها و چشم اندازی که برای آینده این شهرک صنعتی درنظر گرفته شده، شهرک صنعتی اشتهارد 2(امیدالبرز) به محور مهم و کلیدی صنعت استان تبدیل می شود.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.