محمد امین بزازی پور فرشی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، تلاش ها بر رکود زدایی از کارگاه های تولیدی کوچک و متوسط صنعتی معطوف شده است.
وی اضافه کرد: اکنون کارگروه ایجاد رونق درکارگاه های کوچک و متوسط صنعتی استان شکل گرفته و
برنامه ریزی مناسبی برای ارائه تسهیلات به واحدهای راکد در دست اقدام دارد.
بزازی پور فرشی گفت: معرفی طرح های رونق بخشی به صنایع کوچک و متوسط استان، شناسایی واحدها و طرح های مشمول حمایت و معرفی حمایت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با صدور ضمانتنامه برای تسهیلات بانکی و تامین کنندگان مواد اولیه از برنامه های این کارگروه استانی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی با هدف جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران اشاره و خاطرنشان کرد: به همین منظوربهره برداری از شبکه روشنایی10 بلوک شهرک صنعتی اشتهارد البرز اجرایی شد.
بزازی پور فرشی گفت: ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ، از دغدغه های اصلی شرکت شهرک های صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز اظهار داشت: برهمین اساس پروژه عمرانی تامین روشنایی با اعتباری بالغ بر30 میلیارد ریال در شهرک صنعتی اشتهارد اجرا شده است.
بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی در استان البرز وجود دارد که تعدادی از آنها با مشکل رکود مواجه هستند.
استان البرز دارای سه شهرک صنعتی دولتی فعال و پنج شهرک خصوصی است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.