به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز سه شنبه درجمع بسیجیان استان البرزافزود: بسیجی برای دفاع از ارزش های الهی همیشه در صحنه بوده و این حضور به خارج از مرزهای جغرافیایی هم پیوند می خورد.
وی ادامه داد: این قشر شبکه سازی اجتماعی را جزو وظایف خود می داند که یکی از وظایف ما امروز آن است که بسیجی در وسط میدان باشد تا فضلیت های اصلی انقلاب زنده بماند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: بسیجی روش مجاهدانه دارد و برای مقابله با اقدامات دشمن با هدف حرکت می کند بنابراین زندگی بسیجی شهادت طلبانه است .
امام جمعه کرج اضافه کرد: یکی از شاخص های ممتاز بسیج همت و اراده بلند او است، آینده نگری مساله مهمی که اقشار بسیجی باید مدنظر داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگراز ویژگی های بسیجی خط شکن بودن است که درعرصه های مختلف وارد می شود و این همت را از قشر بسیجی در جنگ تحمیلی دیدیم.
امام جمعه کرج گفت: بسیجی پیشرو در تمام عرصه ها و مسئولیت ها است، این قشر برای فقر، تبعیض و عدالتخواهی دغدغه دارد.
وی اضافه کرد: بسیجی با فقر و فساد مبارزه می کند زیرا آرمانگرا است .
آیت الله حسینی همدانی یادآورشد: این قشر با تدبیروعقلانیت و با توجه به مقتضیات، برنامه ریزی و مدیریت زمان دنبال اجرایی شدن آرمان ها است.
امام جمعه کرج افزود: بسیجی سیاسی است ولی سیاسی کار و سیاست باز نیست، بسیجی اهل ایمان ، اخلاص و خدامحوری است که توحید مبنای تفکر بسیجی است.
وی گفت: بسیجی به دنبال ارزش ها است و پاداش کار خود را از خدا می خواهد بنابراین اهل مزد نبوده چراکه بسیجی به واسطه اخلاص دنبال نام و نشان نیست.
29 آبان تا 5 آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.