به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی روز دوشنبه با حضور در گلزار شهدای مرکز استان البرز در جوار آستان مقدس امام زاده محمد (ع) شهر کرج با اهدای گل به مقام شهدای این استان ادای احترام کرد.
شهبازی همچنین با حضور بر کنار مرقد امامزاده محمد (ع) و قرائت فاتحه ، برای خدمت شایسته به مردم استان از ائمه اطهار (ع) طلب یاری کرد.
سرپرست استانداری البرز در حاشیه این مراسم که با همراهی شماری از مدیران کل ستادی استانداری و استان البرز برگزار شد، به ایرنا گفت: زیارت مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنان برای مسئولان و مدیران یک تجدید قوای معنوی و ارزشمند محسوب می شود.
وی اظهار داشت: با حضور در گلزار شهدای مرکز استان ، روحیه مضاعفی یافتیم تا با استعانت از خدا و روح شهدا، برای آرامش و رفاه بیشتر مردم برنامه ریزی کنیم.
شهبازی با یاد آوری اینکه یاد شهدا در دلها هرگز نمی میرد، افزود: امروز مفتخریم در آستانه هفته بسیج و وقف با همراهی جمعی از مسئولان استان در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حضور داشته و به زیارت قبور منور بزرگانی متبرک شدیم که برای وفاداری به دین اسلام و سرفرازی انقلاب و میهن در خاک آرمیده اند.
وی گفت: ما به عنوان خدمتگزاران نظام، همراه و همگام با خواسته ها، افکار و ارزش های نظام باید برای تقویت روحیه ایثار و شهادت به محضر خانواده گرانقدر شهدا و مزار شریف و مقدس شهدا شرف یاب شویم.
وی فضای گلزار شهدای مرکز استان در جوار اولیای الهی را روحای توصیف کرد و افزود: بیش از 100 تن از شهدای انقلاب اسلامی نیز در دل این گلزار آرام گرفته اند که برای حفظ ارزش ها و آرمان های نظام از جان ارزشمند خود گذشته اند.
عزیز الله شهبازی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز روز شنبه هفته جاری با حکم وزیر کشور به عنوان سرپرست استانداری این استان منصوب شد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.