معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه واحدهای صنعتی زیادی با محوریت صادرات در استان البرز فعالیت می‌کنند، بیان کرد: استارت آپ ها می‌توانند با از بین بردن واسطه از افزایش قیمت کالا جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار در رویداد استارتآپی مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و خانه استارتآپ کرج، گفت: البرز، استان صنعتی است که به عنوان قطب صنعتی و علم و فن آوری معرفی شده است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه واحدهای صنعتی زیادی با محوریت صادرات در استان البرز  فعالیت می‌کنند، بیان کرد: استارتاپ‌ها می‌توانند با از بین بردن واسطه از افزایش قیمت کالا جلوگیری کرده و باید به جایی رسید که این استارتآپ‌ها واسطه ها را حذف کنند.

وی افزود: دستاوردهای استارتآپ در البرز بسیار زیاد است و پتانسیل استان رو به افزایش است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه ایجاد ارتباط بیرونی در برخی از حوزه‌ها از جمله کشاورزی می‌تواند بهرهوری را گسترش دهد، تصریح کرد: بازاریابی محصولات استان البرز در حال حاضر نیازمند کار در حوزه استارتاپ و خلاقیت و نوآوری است .

کامکار با بیان اینکه وجود این استارتآپ‌ها که رابطه منطقی بین تولید کننده و مصرف کننده باشند لازم است، تصریح کرد: ما هم از این توان و ظرفیت های استارتآپی حمایت می‌کنیم.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه حمایت لازم از رویدادهای نوآورانه در استان البرز انجام می‌شود، عنوان کرد: استان البرز در حوزه صنعت به این موضوع نیاز دارد و باید در حوزه صنعت رویدادهای استارتآپی تقویت شود.

کامکار با بیان اینکه باید در صادرات تغییرات در حوزه تکنولوژی بیوتکنولوژی و دانش بنیان فعالیت کنیم، گفت: در استان البرز هم این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد تا از این دشمنی ها در حوزه تحریم عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.