دکتر مهرداد بابایی شامگاه یکشنبه به ایرنا گفت: در این مدت تلفن 115 اورژانس البرز بیش از 13 هزارو 68 بار به صدا درآمد که به 2 هزارو 156 ماموریت امدادرسانی به حادثه دیدگان و بیماران انجامید.
وی اظهار داشت : در جریان انجام این تعداد ماموریت 265 مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و یک هزار و 83 ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیرترافیکی بود.
بابایی، تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس 115 البرز را دراین مدت 937
نفر اعلام کرد و گفت: 962 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز بیان داشت: هفته گذشته چهار ماموریت با موضوع مسمومیت با منوکسید کربن به انجام رسیده که 6 نفر دچار مسموم شدند.
وی افزود: در این مدت نیز پایگاه هوایی اورژانس با انجام 2 ماموریت ، سه بیمار را از شهرستان طالقان به مراکز درمانی کرج انتقال داد که از جمله آنان یک مادر باردار بود که به بیمارستان کرج منتقل شد.
بابایی گفت: شرایط نامساعد جوی و بارندگی های هفته گذشته حدود 84 مورد حادثه ترافیکی منجر به جرح در جاده های استان البرز رقم زد که در اثر این حوادث ترافیکی 2 تن جان خود را از دست دادند
وی یادآور شد: حادثه ویژه ای شامگاه دوشنبه 20 آبان ماه با فوریت حریق در صوفی آباد کرج رخ داد که این حادثه منجر به بروز مشکلات حاد تنفسی برای 11 نفر از ساکنان یک آپارتمان مسکونی شد که 10 تن ازآنان توسط چهاردستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.
استان البرز با برخورداری از یک هزارو450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی پرترافیک یکی از مناطق پرحادثه کشور است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.