به گزارش ایرنا، در هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور عصر امروز یکشنبه تیم اکسین البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان خونه به خونه بابل شد.
تک گل سید محسن حسینی در دقیقه 27 بازی موجب شد تا اکسن البرزاز سد خونه به خونه بگذرد و شادی را به کانون تیم و دوستداران برگرداند.
همچنین امروز سید مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال اکسین البرز که در روزهای اخیر به مربیگری محمد نصرتی هدایت می شد معرفی و خوش قدمی برای این تیم به همراه داشت.
حاشیه ها و استعفاهایی که در این تیم طی روزهای اخیر پیش آمد تا حدودی راه را برای اکسین البرز سخت کرده بود، اما برد امروز این تیم در برابر خونه به خونه نشان داد که اکسین البرز برای دستیابی به هدف خود که صعود به لیگ برتر بوده مصمم است.
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز چندی پیش به دنبال برخی مشکلات از این تیم جدا شد.
این تیم در ابتدای فصل جدید لیگ دسته یک کشور توانسته بود، طی چهار هفته اول این لیگ با پیروزی های پیاپی شروع خوبی را برای خود رقم بزند.
در فصل گذشته لیگ فوتبال دسته یک کشور، اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی در جریان 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب کند اما از راهیابی به لیگ برتر بازماند.
برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، مدیریت را واگذار و حمید حمز‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته است، این در حالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین، کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده بود.
کمالوند پیش از این موفق شده بود که سه تیم دسته اول را به لیگ برتر ببرد و عملکرد موفقیت آمیزی در گذشته داشت اما نتوانست در اکسین البرز باز هم این موفقیت های خود را تکرار کند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.