به گزارش ایرنا، به دنبال استعفای فراز کمالوند سرمربی سابق تیم اکسین البرز، میلاد فاندر مدیر رسانه ای این تیم نیز خداحافطی کرد.
پس از بازی شب گذشته این تیم برابر ملوان بندر انزلی که با تساوی بدون گل برای هر 2 تیم رقم خورد، استعفای مرتضی اسدی کاپیتان اکسین را پیوست کناره گیری های گذشته کرد.
این در حالی است که تنها تیم استان البرز که در لیگ یک کشور حضور دارد برای صعود به لیگ برتر نیازمند آرامش و کناره گیری از حاشیه ها است.
با تساوی شب گذشته اکسین در برابر ملوان بندر انزلی این تیم 13 امتیازی شد و از جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فاصله گرفت.
با این تساوی کار اکسین البرز برای بازگشت دوباره به صدر جدول لیگ دسته یک کشور سخت تر شده و این تیم که هفته ها بود روی نوار گلزنی و در صدر جدول لیگ دسته یک کشور قرار گرفته بود این روزها حال خوشی ندارد.
در فصل گذشته لیگ فوتبال دسته یک کشور، اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی در جریان 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب کند اما از راهیابی به لیگ برتر بازماند.
برادران طاهری پور مدیریت پیشین ریحان البرز، مدیریت را واگذار و حمید حمز‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته، این درحالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید ریحان، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده بود.
کمالوند پیش از این موفق شده بود که سه تیم دسته اول را به لیگ برتر ببرد و عملکرد موفقیت آمیزی در گذشته داشت اما نتوانست در ریحان البرز باز هم این موفقیت های خود را تکرار کند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.