کاظم غلامی روز شنبه در خصوص علل ضعف تیم ملی کشتی ایران در رقابت های بوداپست مجارستان، اظهار داشت: عدم همدلی و همراهی مدیران ورزشی و تنها بودن رسول خادم در فدراسیون کشتی از عواملی بود که سبب شد تا تیم ملی ما در این دوره رقابت ها نتواند آنچنان که باید خود را نشان دهد.
وی اضافه کرد: شرکت در رقابت ها، نیازمند برگزاری دوره های تدارکاتی است تا ورزشکاران ما علاوه بر شناخت حریفان خود بتوانند از آمادگی لازم برخوردار باشند.
غلامی گفت: تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جهانی مجارستان نتوانست این دوره های تدارکاتی را داشته باشد و مجموع این عوامل سبب شد تا در این مسابقات نتوانند انتظارات مردم را برآورده کنند.
رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای سوم تا ششم آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و تیم ایران تنها توسط مهدی علیاری در وزن 97 کیلوگرم یک مدال برنز کرد.
در پایان این رقابت ها تیم روسیه با 178 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های مجارستان و ترکیه به ترتیب با 75 و 60 امتیاز دوم و سوم شدند، تیم ایران نیز با 39 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.
در بخش آزاد نیز، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 28 مهر تا اول آبان ماه برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی در وزن های 86، 92 و 125 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.
در این رقابت ها تیم های روسیه، آمریکا و گرجستان به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز در جایگاه ششم ایستاد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.