مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان البرز در تاریخ 26 تا 29 آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی در جمع خبرنگاران گفت: در بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان البرز که مقامات عالی کشوری و استانی و مدیران ارشد بخش‌خصوصی حضور دارند، بیش از 120 واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال در شهرک‌های صنعتی استان البرز، آخرین توانمندی‌های خود را در عرصه تولید برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به نقش و جایگاه صنایع کوچک و متوسط در پیشرفت و توسعه صنعت کشور ضرورت حمایت از کالای ایرانی، تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه صورت گرفته است.

فرشی با بیان اینکه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به صورت B۲B و B۲C توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند،اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه نمایشگاه و انجام مشاوره از برنامه های جانبی نمایشگاه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: حضور واحدهای صنعتی، بازدید هیات‌های تجاری خارجی، نمایندگان سایر دستگاه ها و وزارتخانه‌های ذی‌ربط در حوزه صنایع کوچک و اتاق های بازرگانی مشترک در این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای صنعتگران البرزی است تا با ارائه توانمندی‌های خود، زمینه حضور هر چه بیشتر خود را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.