به گزارش ایرنا، اکنون در کلانشهر کرج 268 دستگاه اتوبوس فعال است که مالکان آنها یارانه حمایتی دریافت می کنند.
سرپرست سازمان مدیریت حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری کرج روز یکشنبه درنشست علنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ازسال 94 تا کنون هیچ اعتباری توسط دولت برای کمک به فعالیت اتوبوس های متعلق به رانندگان بخش خصوصی در این حوزه پرداخت نشده است .
مجید استادکاظمی بیان داشت: قرار بود یک / سوم هزینه بلیت ها توسط دولت، یک/ سوم توسط مسافر و مابقی توسط شهرداری تامین شود که این برنامه محقق نشد.
وی اظهارداشت: به دلیل عدم انجام تعهد دولت در این بخش، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در زمان حاضر بدهی زیادی دارد.
استاد کاظمی خاطر نشان کرد:ماهانه حدود 6 میلیون و 700 هزار تومان هزینه بهره برداری از یک دستگاه اتوبوس درناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهر کرج است که برای انجام اقدامات تعمیر و نگهداری اتوبوس هزینه می شود.
وی گفت: رانندگان اتوبوس های درون شهری کرج روزانه حدود 16 ساعت به ارائه سرویس به مردم می پردازند و این اقدام تنها برای جبران بخشی از خدمات آنها است.
استادکاظمی خاطرنشان کرد: شمار زیادی از رانندگان در خط کرج- تهران مشغول به کار هستند که اکنون تعداد اتوبوس های آنها برای دریافت این بودجه لحاظ نشده است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.