جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، پلیس، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اطراف مراکز آموزشی این استان را اجرا کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سید جعفر حسینی در جمع خبرنگاران گفت: پلیس به‌‌صورت محسوس و نامحسوس برای افزایش ضریب امنیت دانش آموزان در اطراف مدارس فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی استان البرز آمادگی لازم برای ایجاد نظم و امنیت و روان‌سازی‌ ترافیک را در سال تحصیلی جدید دارند.

سردارحسینی گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی در مهرماه با اولویت ایجاد امنیت مدارس فعالیت خواهد کرد و مردم درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف مدارس می‌توانند با پلیس 110 تماس بگیرند.

وی یادآورشد: گشت های موتوری و خودرویی نیز پوشش ویژه مدارس استان را اجرا خواهند کرد و در تقاطع‌ها و خیابان‌های محل عبور دانش‌آموزان حضور دارند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مکان‌هایی نیز برای گشت‌های پیاده پلیس در اطراف مدارس این استان تعیین شده است. علاوه بر گشت‌های انتظامی، واحد اطلاعات کلانتری‌ها و دیگر پلیس‌های تخصصی نیز به‌صورت نامحسوس در اطراف مدارس و محل عبور دانش‌آموزان حضور دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: پلیس همچنین با افرادی که برای دانش آموزان مزاحمت ایجاد کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

گفتنی است، سال تحصیلی جدید حدود 472 هزار دانش‌آموز در 2 هزارو 700 واحد آموزشی البرز مشغول به تحصیل می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.