به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه درآئین رژه نیروهای مسلح استان البرز که در بلوار شهید سرباز گمنام در کرج برگزار شد، افزود: این هفته یادآور خون های پاکی است که برای استقلال و حفظ تمامیت اراضی کشور و ارزش های نظام اسلامی جاری شد.
وی اظهار داشت: دفاع مقدس در قاموس حماسه های تاریخی ملت ایران عزت آفرین است زیرا این ملت با روحیه ایثار و غیرتمندی فرزندانش ضمن صیانت از ارزش ها ، تمامیت ارضی کشور خود را حفظ و زیر بار ننگ تسلیم نرفت.
نجفی گفت: 38 سال پیش مردم ایران در برابر یک تجاوز خشونت بار با تاسی از فرهنگ عاشورایی از شرف، عزت و تمدن فرهنگی و غنی خود دفاع کردند.
استاندار البرز ادامه داد: در جنگ 8 ساله ، صدام از همه داشته های مستکبران بهره برد و به آنها خوش خدمتی کرد تا بتواند خود را بر ایران اسلامی تحمیل کند اما دلیرمردان و دلاور زنان این مرز و مرز بوم
با جانفشانی دشمن را به زانو درآوردند.
وی افزود: امروز ایران اسلامی با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی سنگینی روبرو است و در برابر دشمنانی قرار گرفته که عملا به هیچ قانون بین المللی و عهد و پیمانی احترام نمی گذارند.
نجفی اظهارداشت: در این شرایط حساس نیز ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری، جنگ اقتصادی را با
پیروزی به سرانجام می رساند.
وی افزود: باید بدانیم انسجام ملی و تکیه بر قدرت مردمی و اطاعت از رهبری کلید واژه مقابله با فشارهای خارجی است و سنگرهای دفاع مقدس امروز به سنگرهای سازندگی، ایجاد اشتغال و رفاه در ایران اسلامی تبدیل شده است.
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح اعم سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی با فرماندهی میدان توسط لشکر23 تکاور ارتش با شکوه خاصی در کرج برگزار شد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.