رئیس شورای شهر کرج با اشاره به روند کند شورا در سال گذشته، گفت: لازم است با شفافیت، سلامت و قانون‌گرایی از گسترش آفت و فساد در سیستم مدیریت شهری، جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع  در نطق پیش از دستور هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر کرج،‌ ابراز امیدواری کرد  هیئت رئیسه دوم شورا بتواند با انرژی و اتخاذ تدابیر درست، سال پیش رو را موفق تر از گذشته، سپری کند.

زارع با عنوان اینکه درس‌های گرفته از قبل برای بهبود کار، مفید است، اذعان داشت: بدون قانون و قانون‌مداری نمی‌توان روند معلول و کند گذشته را بهبود بخشید لذا لازم است با شفافیت و سلامت، میزان اعتماد مردم را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه شورای امید با هزار امید و شعار، مطرح شد، ادامه داد: باید کارها در معرض دید مردم باشد که در سال گذشته کمتر این روند ایجاد شد.

زارع افزود: خوب است که در ارتباط با موضوع مدیریت شهری با نخبگان، افراد ذیصلاح، اصحاب رسانه و حتی مردم مشورت کرد اما در تصمیم گیری نهایی باید استقلال داشت و امیدوارم به عنوان نماینده شهر و شورا بتوانم در طول یکسال آینده امانتدار خوبی باشم. 

وی افزود: در خانواده بزرگ شهرداری، چند نفر موجب بدنامی شدند و لازم است با اصلاحات و برخورد قانونمند، آفت‌های شهرداری را کم کرد.

زارع به جلسه هیئت رئیسه با استاندار البرز اشاره کرد و گفت: مقرر شده با مدیران استان، نمایندگان مجلس و امام جمعه محترم کرج نیز دیداری داشته باشیم که با تعامل ایجاد شده بتوان بهتر کار کرد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.