به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از استان اردبیل، فرامرز به نژاد گفت: در حال حاضر 15 مجتمع آبرسانی روستایی در سطح استان اردبیل در حال احداث است که با تکمیل این مجتمع‌ها ساکنان 902 روستا در استان اردبیل از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

فرامرز به نژاد اظهار کرد: این مجتمع‌ها در شهرستان‌های مختلف استان در حال احداث است که ما پیشنهاد کردیم 360 میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع‌ها اعتبار نیاز داریم که نیمی از این منابع را دولت و تیمی نیز از طریق منابع استانی تامین شود تا در مدت سه سال بتوانیم این 15 مجتمع را تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما شهرستان‌های استان اردبیل را به پنج بلوک تقسیم کردیم که در شهرهای اردبیل، نیر و سرعین مجتمع شهید کسایی با پیشرفت 64 درصد، مجتمع صد آفرین با پیشرفت 61 درصد، مجتمع وحدت نمین با پیشرفت 67 درصد، مجتمع امام حسن مجتبی(ع) با پیشرفت 90 درصد و مجتمع شهید محمدزاده در نیر با پیشرفت 59 درصد در حال احداث است.

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل

سرپرست آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل در ادامه بیان کرد: در شهرستان کوثر مجتمع کوثر برای بهره‌مندی اهالی 99 روستا با پیشرفت 31 درصد در حال احداث است که با اجرایی شدن این مجتمع عظیم از مهاجرت روستائیان کاسته شده و تحول عظیمی را در روستاها شاهد خواهیم بود.

به نژاد گفت: در شهرستان خلخال مجتمع خورش رستم با پوشش 22 روستا و پیشرفت 28 درصد، مجتمع بفراجرد با پوشش 43 روستا و پیشرفت 33 درصد در حال احداث است که امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز این مجتمع‌ها را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

وی ادامه داد: در مشگین‌شهر مجتمع شهید سلیم‌زاده با پوشش 92 روستا و پیشرفت 29 درصد در حال احداث است و در این شهرستان مجتمع آبرسانی بنی هاشم نیز با پوشش 66 روستا و با پیشرفت 46 درصد در حال احداث است تا روستائیان با تکمیل این مجتمع‌ها از منابع آب پایدار بهره‌مند شوند.

 

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1003400
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.