به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در آئین افتتاحیه یازده پروژه انسان‌محور و سلامت‌محور در مجموعه شورابیل که با حضور استاندار، اعضای شورای شهر و جمع کثیری از شهروندان در محل مجموعه فرهنگی و هنری غدیر (پارک صخره ای شورابیل) برگزار شد، با بیان این مطلب از اهتمام مجموعه شهرداری برای تحقق همه وعده های داده شده در مورد توسعه مجموعه شورابیل، خبر داد.

وی با قدردانی از شهروندان اردبیلی در ارتباط با پیگیری امور مربوط به توسعه شهر، تصریح کرد: امروز در مراسم بهره برداری از چند پروژه عمرانی شهرداری اردبیل در خدمت شهروندان هستیم به طوری که مجموعه های فعلی در کنار عمرانی بودن قابلیت فرهنگی و هنری نیز داشته و قابلیت ارتقای کیفیت فرهنگی زندگی شهروندان عزیز را دارد.

لطف‌اللهیان افزود: شورابیل مجموعه ای است که در توسعه اقتصادی استان نقش ویژه ای دارد، بنابراین شهرداری اردبیل در سال های اخیر پروژه های متعددی را در این مجموعه عملیاتی نموده و به بهره برداری رسانده است.

این مسوول شورابیل را یک موهبت خدادادی برای شهر و استان دانست و تاکید کرد: مدیریت شهری اردبیل با غنیمت شمردن فرصت این موهبت برنامه ویژه ای برای توسعه این مجموعه بی نظیر دارد.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: پروژه های دیگری علاوه بر پروژه های فعلی در دست اجرا داریم که در مناسبت هایی همچون دفاع مقدس و دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

لطف‌اللهیان کاشت بالغ بر ۱۵ هزار اصله نهال از سوی مجموعه شهرداری در فصل درختکاری را یادآور شد و گفت: زیپ لاین نیز از جمله پروژه های مورد بهره برداری در مجموعه شورابیل است.

وی با اذعان به اینکه شهرداری به وعده هایی که در سه سال گذشته در خصوص توسعه شورابیل داده یکی پس از دیگری عمل کرده است، افزود: سراسر شهر اردبیل در سطح ۵ منطقه شهرداری امروز شاهد اجرای پروژه های متعدد است.

لطف‌اللهیان افزود: شهرداری اردبیل تلاش دارد صادقانه در مجموعه ای سالم با اقدامات اصولی و علمی نسبت به افزایش سطح کیفیت زندگی شهروندان اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های مطالعه شده و در دست اجرا در سطح شهر اردبیل عمدتا پیوست فرهنگی و اجتماعی دارد و این نشانه این است که شهرداری دغدغه کیفیت زندگی شهروندان را دارد.

شهردار اردبیل همچنین در این مراسم از افزوده شدن حدود ۳ هکتار به مساحت فضای سبز شهر اردبیل با افتتاح پروژه های شورابیل خبر داد.

حمید لطف اللهیان

در پایان این مراسم و با حضور مسوولاناز پروژه های زیپ‌لاین، ساحل سازی، پارک صخره‌ای، پارک قدیم، پارک بزرگ، ماشین شارژی، پارکینگ پشت هتل شورابیل، فاز دوم پارک باغ بهشت، اجرای دیوار سنگی و تعریض رینگ شورابیل، سیستم روشنایی مدرن شورابیل و همچنین از فاز اول سیستم صوتی این مجموعه به صورت نمادین پرده برداری شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1003107
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.