مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایش با تک بازی حمیدرضا حاجی رستم لو به دوستداران تئاتر تقدیم می شود.
عل اکبر چیت ساز ادامه داد: نمایش آیینه با موضوع پیشگیری از اعتیاد و با هدف تبیین این آسیب اجتماعی و آثار مخرب آن اجرا می شود.
وی افزود: این اثر در محوطه مقابل امام زاده سید بهلول، پارک ملت، پارک لاله شهانق، پارک بهاران ربط و پارک طوبی در تخته پل اجرا می شود.
به گزارش ایرنا تئاتر به عنوان دماسنج جامعه به چالش های مختلف اجتماعی حساسیت نشان می دهد و اهمیت وجود آن در جامعه به حدی است که تاثیرگذاری اش گاهی از سخنرانی های تربیتی بیشتر است زیرا از یک سو جوانان به هنرهای نمایشی گرایش دارند و از سوی دیگر تاثیرگذاری تئاتر با فراهم سازی زیرساخت ها افزایش می یابد.
تئاتر سوگلی با همت شهرداری و شورای شهر خوی هر روز از ساعت 20 به روی صحنه می رود.

** 100 اثر نقاشی در خوی به نمایش درآمد
نمایشگاه نقاشی با 100 اثر از 26 تیر ماه جاری در گالری فرهنگی و هنری شهرداری خوی برپا شد و تا پنج مرداد سال جاری پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی افزود: این آثار هنری با تکنیک هیجان ‌نمایی و در قالب نقاشی طبیعت خلق شده است.
علی اکبر چیت ساز بیان کرد: استفاده از روانشناسی رنگ ها در انتقال پیام به مخاطب و انتقال احساس درونی هنرمند با زبان هنر بدون نیاز به ترجمه و با بهره بردن از هنر آزاد در قالب مفاهیم ارزشی، شعار اصلی آثار حاضر در این نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه این آثار با موضوع های طبیعت، پرتره و گرافیک خلق شده است، ادامه داد: خلاقیت ذهنی بیشترین کاربرد و تاثیر را در این آثار داشته که منجر به خلق محتوای اثر شده است.
به گزارش ایرنا این نمایشگاه نقاشی هر روز از صبح تا عصر در ساختمان قدیم شهرداری خوی برای بازدید علاقه مندان دایر است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.