دادرسان دختر و پسر شهرستان فردیس با حضور در تیم استانی البرز، موفق شدند در ششمین مرحله کشوری المپیاد آماده، عنوان قهرمانی را به دست آورند.

به گزارش ایلنا، مریم شهسواری، گفت: المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال احمر از برنامه‌های آموزشی و تربیتی سازمان جوانان برای رشد و شکوفایی استعدادهای علمی امدادی و تقویت روحیه کار گروهی دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف ششمین المپیاد آماده، ارتقا سطح آموزش و یادگیری است، افزود: افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی دانش‌آموزان، رشد و پرورش روحیه مسئولیت پذیری، همدلی و مشارکت جویی دادرسان از دیگر اهداف المپیاد آماده است.

مسئول پیگیری امور معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز بیان کرد: دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت مدرسه‌های نمونه دولتی دخترانه احمدی روشن و نمونه دولتی پسرانه کاشانی پور با کسب مقام نخست در المپیاد آماده مرحله شهرستانی و استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های دانش‌آموزان استان البرز در ششمین المپیاد آماده اظهار کرد: در دوره دختران تیم دادرس مدرسه نمونه دولتی احمدی روشن به عنوان نماینده استان البرز در بخش‌های آزمون کتبی، ارزیابی و احیای قلبی و ریوی، حمل مصدوم و اسکان اضطراری رتبه نخست، در پانسمان و بانداژ رتبه دوم و در پناهگیری و خروج ایمن رتبه سوم را کسب کردند.

شهسواری ادامه داد: در دوره پسران تیم دادرس مدرسه نمونه دولتی کاشانی پور حائز مقام نخست در بخش‌های آزمون کتبی و پانسمان و بانداژ، مقام دوم در بخش اسکان اضطراری، شکستگی و آتل بندی و ارزیابی و احیای قلبی شدند و در بخش حمل مصدوم و اطفای حریق توانستند مقام سوم را کسب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، استان البرز در دو دوره‌ی دختران و پسران در رقابتی سخت توانستند به صورت تیمی مقام نخست کشور را بدست آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.