امروز روحانی رئیس جمهوری در هفتاد و هفتمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید همزمان با روز صنعت و معدن، طرح‌های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان‌های یزد، زنجان، هرمزگان و آذربایجان شرقی را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در هفتاد و هفتمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید همزمان با روز صنعت و معدن، طرح‌های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان‌های یزد، زنجان، هرمزگان و آذربایجان شرقی را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنج‌شنبه در این ارتباط تصویری فرمان افتتاح طرح شمش فولادی شرکت پارس بوتیل و طرح تولید کاشی و سرامیک مجتمع جواهر در اشکذر و طرح گندله‌سازی شرکت آهن اسفنجی در اردکان استان یزد، طرح توسعه توتون و تنباکو فرآوری شده شرکت جی‌تی‌ای پارس در شهرستان سلطانیه استان زنجان ، طرح انتقال ذخیره و صادرات اسید سولفوریک در کرمان و بندرعباس و همچنین طرح آهک پخته و هیدراته در شهرستان اهر را صادر کرد.

درمجموع، برای طرح‌هایی که امروز توسط رئیس جمهور در بخش صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد، سه هزار و 577 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و این طرح ها برای 881 نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.