گزارش جی پلاس

قیمت خودروی برقی کارکرده در ارمنستان، گرجستان و دبی + جدول / تسلا 3 جدید 2 میلیارد تومانی تا انواع بی ام و ، بنز و هیوندای برقی

قیمت خودروی برقی کارکرده در ارمنستان، گرجستان و دبی می تواند، متقاضیان واردات خودروی کارکرده را وسوسه کند وقتی ببیند تسلا 3 که پرفروش ترین خودروی برقی دنیا بوده را در مدل 2022 با قیمت حدود دو میلیارد تومان در خارج از کشور بخرند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد: ماشین های برقی در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد و بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. خودروهای الکتریکی فعلا عمدتا برد محدودی دارند و هنوز ایستگاه های شارژ کافی در سطح جهان برای آنها وجود ندارد. خودروی الکتریکی یا برقی به وسیله باتری‌ قابل شارژ شروع به کار می کند که این باتری ها در بیشتر موارد در زیر کفه ی خودرو قرار می گیرند.

 

افزایش سالانه فروش خودروهای برقی در دنیا


تقاضا برای خودروهای برقی در دنیا با افزایش قیمت سوخت به دلیل جنگ روسیه با اوکراین در حال افزایش است. خودروهای برقی هنوز سهم کوچکی از بازار دارد، اما طبق گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، نزدیک به 9 درصد از خودروهای جدید فروخته شده در سراسر جهان در سال گذشته، خودروهای الکتریکی بوده اند که نسبت به سال قبل حدود 2.5 درصد افزایش یافته است همانطور که نیویورک تایمز در گزارش اخیر خود گزارش داد، خودروهای برقی قابل توقف نیستند.

 تسلا M3 یکی از پرفروش ‌ترین خودروی برقی جهان بوده‌ است و بر اساس تایید سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا، حداکثر مسیر قابل راندن با این خودرو در حالت شارژ کامل ۵۰۰ کیلومتر است. همچنین تسلا Y و ایکس و S  و بی ام و ایکس درایو 50 آی  و مرسدس بنز EQS هم جز پر طرفدار ترین ها محسوب می شوند.



زمان ورود خودرو برقی به ایران


بنابر گزارش جماران؛ در زمینه واردات خودروهای برقی به کشورمان نیز، مهدی ضیغمی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تا پایان دی امسال عرضه 31 هزار خودرو وارداتی به مشتریان در سامانه یکپارچه انجام می‌شود، از واردات خودروهای برقی از آبان سال جاری خبر داد.

 

قیمت خودروی برقی کارکرده وارداتی در دبی، ارمنستان و گرجستان

 

با جستجو میان آگهی های فروش انواع خودروهای برقی کارکرده در دبی، ارمنستان، گرجستان و عمان متوجه می شویم که می توان با قیمت های بسیار پایین تر از خودروهای بنزینی آنها را خریداری کرد؛ به طور مثال یک دستگاه خودروی تسلا 3 برقی مدل 2022 حتی با نرخ دلار آزاد در ایران، حدود 2 میلیارد تومان در کشورهای اطراف ایران قیمت دارد. بنابراین با توجه به مصوبه واردات خودرو به کشور که قرار است تعرفه های وارداتی کمی برای خودروهای برقی در نظر گرفته شده، فعلا می توان امیدوار بود در صورت عدم سنگ اندازی گروه های مافیایی خودرو بر سر راه این مسیر، خودروهای برقی کارکرده با قیمت تمام شده مناسب به دست مردم برسد.

 


قیمت-خودروهای (5)

 

قیمت انواع پورشه کارکرده برای واردات + جدول

قیمت پورشه در ارمنستان، گرجستان و امارات

قیمت آئودی کارکرده وارداتی در گرجستان ، ارمنستان و دبی + جدول

 

قیمت بی ام دبلیو کارکرده وارداتی + جدول

مرسدس بنز کارکرده در ارمنستان و امارات چند است؟ + جدول

 

قیمت لکسوس کارکرده برای واردات؟ + جدول

قیمت پاجرو کارکرده و اوتلندر برای واردات + جدول

 

قیمت تویوتا کارکرده در گرجستان و دبی و... + جدول

قیمت رنو کارکرده برای واردات + جدول و عکس

 

قیمت انواع مزدا کارکرده برای واردات + جدول

قیمت انواع هیوندای کارکرده برای واردات + جدول         

 

قیمت خودروهای کیا در امارات ، گرجستان و ارمنستان

قیمت خودروهای هیبریدی کارکرده در اطراف ایران +جدول

 

 

خرید فیات 500 کارکرده چقدر تمام می شود؟ + جدول

قیمت نیسان کارکرده وارداتی در دبی و... +جدول

دیدگاه تان را بنویسید