طرح پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو مرداد 1402+جدول و شرایط

شرایط طرح پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو مرداد 1402 اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصوات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت های پاییز 1402 و بخش اول اولویت های زمستان 1402 به شرح ذیل اعللام می گردد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 و بخش اول اولویت زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش ایران خودرو مرداد 1402؛

طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو (مرداد 1402)

طرح فروش فوری ایران خودرو مرداد 1402

 

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند چهاردهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان 1402 و بخش اول اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 و بخش اول اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند. 

a7o3ydh52n42v7jm9h3

 

دیدگاه تان را بنویسید