فروش خودرو لاماری در بورس کالا

شرکت آرین پارس موتور، تولیدکننده کراس‌اوور لاماری ایما، مرحله جدید عرضه این خودرو با قیمت قبلی را در بورس کالا اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مدل 1401 کراس اوور لاماری ایما در درآخرین طرح فروش شرکت آرین پارس موتور به قیمت یک میلیارد و 94 میلیون تومان به فروش رسید و بر این اساس، شرکت آرین موتور در نظر دارد تا در روز سه شنبه مورخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ دومین مرحله عرضه این خودرو را در بورس اجرا نماید.

لازم‌ به ذکر است در دور قبلی عرضه در بورس کالا که ابتدای آبان ماه برگزار گردید، تعداد ۲۰۰ دستگاه کراس اوور لاماری ایما در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه گردید که با استقبال خریداران محترم همراه بود.

در برنامه جدید عرضه این خودرو در بورس، همچنان هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ فوق و برای یک دستگاه خودرو میباشد و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به نام شخص خریدار انجام خواهد شد.

خریداران محترم ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری میباشند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز نمایند.

لازم به یاداوری است که تمامی هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی "شخصی خریدار" انجام و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید