طرح فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دو کابین+جدول و شرایط

​شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری 2 محصول خود کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در طرح ثبت نام نقدی وانت کارا تک کابین و دو کابین از محصولات شرکت بهمن موتور، قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) است که از روز دوشنبه مورخ 1401/06/21 ساعت 10 صبح شروع و تا ساعت 16 همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می یابد.

همچنین ثبت نام برای وانت کارا تک کابین تیپ 4  که در طرح نقدی اعتباری ارائه می شود، با قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز دوشنبه مورخ 1401/06/21 ساعت 10 صبح آغاز و تا ساعت 16 همان روز و یا تکمیل ظرفیت ادامه می یابد. در این روش فروش به اطلاع متقاضیانی که علاقمند به خرید نقدی اعتباری هستند، می رساند:

در این روش ثبت‌نام صرفاً متقاضیانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که شرایط ذیل را داشته باشند و در صورتیکه پس از اعتبارسنجی و یا بررسی شرکت، عدم وجود این شرایط محرز شود، ثبت‌نام از جانب شرکت بهمن موتور به صورت یک طرفه ابطال شده و وجه پرداختی نقدی بدون تعلق هرگونه سود به حساب مبداً مسترد خواهد شد و متقاضی در این خصوص هیچگونه ادعایی نخواهد داشت. لذا لازم است متقاضی پیش از ثبت‌نام در خصوص موارد ذکر شده دقت به عمل آورد.

1-  دارای چک طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر اساس قانون صدور چک های صیادی 

2-  - عدم وجود چک برگشتی یا سررسید نشده در شرکت بهمن موتور

ثبت‌نام نقدی و نقدی اعتباری صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com قابل انجام می‌باشد.

شرایط طرح فروش نقدی و نقدی وانت کارا تک کابین و دو کابین ؛

 

21c6cbc5-4a99-4aa8-88ba-8df78e6e3339

11

  • حافظ ارسالی در

    خدایی خیلی بالاست .برا یه شخص که ن صاحب کارخانه هست .ن صاحب مغازه ووو... پول خیلی زیادی هست

  • ناشناس ارسالی در

    خدای این همه پول از کجا بیاوریم ماکه نه شغلی داریم نه کار و کاسبی داریم خیلی دلمان می‌خواهد بخریم ولی ،،،،،،،،،،،،،،،،،،

  • ناشناس ارسالی در

    پناه بر خدا
    چه قیمت ها
    مگه بازنشسته میتونه؟

  • مصطفی ارسالی در

    یعنی‌خودتون‌بابت‌همچین‌ماشینی‌که‌هیچ‌یک‌از‌استانداردهای‌جهانی‌رو‌نداره‌با‌او‌کیفیت‌رنگ‌وبدنه‌وموتور‌وگریبکس‌و‌دفرانسیل‌این‌مبلغ‌پول‌میدید‌اونم‌تو‌این‌وضعیت‌اقتصادی‌که‌مردم‌دارن‌و‌نه‌کاری‌ونه‌کاسبی‌درست‌ودرمونی‌که‌بشه‌روش‌حساب‌بازکرد‌‌این‌قیمت‌منصفانه‌نیست‌

دیدگاه تان را بنویسید