به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، چهار داور خارجی و 2 داور ایرانی فیلم های کوتاه و بلند پویانمایی این جشنواره را داوری می کنند.
'آلنا سیشوا' مدیر برنامه و منتقد، 'جیلز لموناد' تهیه کننده و کارگردان هنری فستیماژ از فرانسه، 'جولیا اوکر' کارگردان طراح و نویسنده انیمیشن آلمانی، 'جان لیدز کتوان' از گرجستان، 'امید خوش نظر' و 'علی نوری اسکویی' از ایران داورانی هستند که فیلم های کوتاه و بلند پویانمایی در بخش بین الملل را ارزیابی می کنند.

**'آلنا سیشوا' مدیر برنامه و منتقد از روسیه، دانش آموخته تاریخ، تئوری سینما و نقد فیلم و نویسنده بیش از 400 مقاله در مورد سینما به ویژه با محوریت انیمیشن، فیلمهای کوتاه و فیلم کودکان است.
وی عضو اتحادیه فیلمسازان منتقدان صنعت فیلم روسیه، عضو سازمان فیلم های انیمیشن روسیه و عضو منتقدان فیلم فدراسیون بین المللی فیپرشی و عضو ECFA است.

**'جیلز لموناد'، تهیه کننده فیلمساز، کارگردان هنری فستیماژ در سال 1955 در ساربرگ، لورن متولد شده است.
وی، موسس و کارگردان جشنواره بین المللی فیلم مدارس فستیماژ و فیلم‌های بین الملل صدا و سیما در کل دنیا بوده است و مستند در اطراف میراث فرانسوی، فیلم داستانی جغرافیدان (20 دقیقه)، دانشگاه فیلم سامر لوبومباشی، فیلم داستانی نگهبان بیابان (15 دقیقه) جشنواره فیلم ترانس ساحاران زاگورا، فیلم ماکی (23 دقیقه) دانشگاه فیلم سامر لوبومباشی آخرین برنامه ها و فیلم های ساخته شده توسط این هنرمند ساخته شده است.

**'جولیا اوکر'، کارگردان طراح و نویسنده انیمیشن مقیم اشتوتگارت است، او در سال 1982 در فورزهایم آلمان به دنیا آمد.
ساخته‌های جولیا اوکر گستره وسیعی دارند؛ از درام‌های سیاه و هولناکی مثل «کلرکایند» گرفته تا فیلمی به شدت مفرح و کمدی مثل «زرافه».
در سال 2017 جولیا اوکر مجموعه انیمیشنی با عنوان «حیوانات» ساخت که بسیار آن را دوشت دارد.

**'جان لیدز کتوان'، متولد 1975 در گرجستان و دارای مدرک دکترای تاریخ هنر، کارشناسی روابط عمومی از دانشگاه دولتی فیلم وتئاتر گرجستان، کارشناسی نقد فیلم از دانشگاه دولتی فیلم و تئاتر گرجستان است.
وی تاکنون تهیه کننده استودیو جی اف ام، کارشناس اعتبارات، کارشناس آموزش ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش ملی، استادیار دانشگاه قفقاز، رییس دانشگاه تربیت معلم فرانسوی- گرجی و مدیر صنایع فیلمسازان انیمیشن گرجستان بوده است.

**'امید خوش نظر' متولد 1360، دانش آموخته رشته کارگردانی انیمیشن از مدرسه عالی هنر لوتسرن سوئیس است.
او در سال 1386 مدرک تخصصی انیمیشن را از Cavendish College لندن گرایش نرم‌افزارهای سه‌بعدی دریافت کرد و هم اکنون در دانشکده تلویزیون و هنرهای دیجیتال دانشگاه صدا و سیما بعنوان مدرس و همچنین در سمت کارگردان ارشد هنری در شبکه بین المللی Press TV مشغول به فعالیت است.
از ساخته‌های او می‌‌توان فیلم‌های کوتاه سه‌گانه «صفر درجه» 2005، «لابیرنت» 20،«پارازیت» 2009 و همچنین انیمیشن کوتاه «تمام زمستانهایی که ندیده ایم» 2014، را نام برد.
فیلم‌های او پس از حضور در بیش از 200 جشنوارۀ ملی و بین‌المللی، جوایز زیادی دریافت کرده است.

**'علی اسکویی نوری'، متولد 1360، تهران و دانش آموخته کارشناسی ارشد فیلم نامه نویسی و کارگردانی سینماست که تاکنون تهیه کنندگی و کارگردانی هنری 104 قسمت از سریال تلویزیونی«فرزندان آفتاب»، کارگردانی سریال انیمیشن «قصه‌های روباه»، «سیمای خورشید» و کارگردانی فیلم های سینمایی«افسانه گل نور»، «رهایی از بهشت»، «افسانه یوکی یانگ» و فیلم های کوتاه «تنها»، «تلاش»، «دایره»، «رنگ عشق»، «علامت»، «قناری زرد»، « پلاک»، «آخرین نفس» و ... را برعهده داشته است.
به گزارش ایرنا، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد از هشتم تا چهاردهم شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.
قرار است هشت فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کنند.
پردیس‌های سینمایی چهارباغ، ساحل و 'سیتی سنتر' اصفهان، به نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است.
در این جشنواره قرار است مقام هایی از سازمان بین المللی یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد ) و رایزن های فرهنگی کشورهای مختلف نیز حضور داشته باشند.
6994 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.